سید ساجد یعقوبی
معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان اردبيل مطرح كرد:
450 ميليون تومان در قالب كمك‌هاي موردي در شش ماهه نخست سال‌جاري به بيش از شش هزار نفر از مددجويان تحت حمايت كميته امداد استان اردبيل پرداخت شده است تا آنها بتوانند بخشي از مشكلات خود را رفع كنند.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۵۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

پرداخت 450 ميليون تومان كمك موردي به مددجويان اردبيلي

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عليرضا حسين نژاد، معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه 450 ميليون تومان در قالب كمك‌هاي موردي در شش ماهه نخست سال‌جاري به مددجويان تحت حمايت و افراد نيازمند اين استان پرداخت شده است، گفت: كمك‌هاي موردي به صورت بلاعوض براي رفع مشكلات معيشتي، درماني، تأمين جهيزيه نوعروسان، هزينه‌هاي تحصيلي دانش آموزان و ساير مسائل آنها پرداخت مي‌شود.

وي با اعلام اينكه شش هزار و 200 نفر از مددجويان تحت حمايت و افراد نيازمند استان اردبيل از كمك‌هاي موردي كميته امداد بهره‌مند شده‌اند، بيان كرد: پس از بررسي‌هاي لازم از وضعيت متقاضيان، كمك‌هاي موردي به افراد واجدشرايط پرداخت مي‌شود تا آنها بتوانند بخشي از مشكلات خود را برطرف كنند.

حسين نژاد با بيان اينكه 930 نفر از افراد بي‌بضاعت اين استان از 80 ميليون تومان كمك‌هاي موردي بهره‌مند شده‌اند، افزود: كميته امداد با پرداخت كمك‌هاي موردي به خانوار تحت حمايت و افراد مستمند اين استان تلاش دارد از بروز مشكلات و گرفتاري‌هايي كه گريبان‌شان را گرفته است جلوگيري كرده و وضعيت زندگي آنها را بهبود بخشد.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد اين استان با اشاره به اينكه بخش قابل توجهي از كمك‌هاي موردي از محل مشاركت خيران در طرح‌هاي حمايتي اين نهاد در اختيار نيازمندان قرار مي‌گيرد، گفت: هر چقدر كمك‌هاي مردمي در حمايت از اقشار آسيب پذير افزايش يابد به همان ميزان مي‌توانيم خدمات گسترده‌تري را به مددجويان اين استان ارائه كنيم.

وي با بيان اينكه 583 نفر از خانوار تحت حمايت در شش ماهه نخست سال‌جاري از انشعابات رايگان آب، برق، گاز و تخفيف‌هاي ساختماني و عوارض شهرداري بهره‌مند شده‌اند، افزود: مددجويان تحت حمايت اين استان توسط كميته امداد اردبيل به سازمان‌ها و ادارات مربوطه معرفي شده و از انشعابات رايگان برخوردار مي‌شوند.

حسين نژاد با اشاره به اينكه رفع مشکل آب، برق و گاز خانگي براي خانوار تحت حمايت اين استان از جمله اقدامات مهم كميته امداد اردبيل محسوب مي‌شود، اعلام كرد: مشكل 300 خانوار ساكن در مناطق محروم اين استان كه نياز مبرمي به انشعابات آب، برق و گاز داشتند با پيگيري‌هاي انجام شده رفع شد كه تلاش داريم با تعامل و همكاري هر چه بيشتر بتوانيم مشكلات ساير مددجويان ساكن در مناطق كمتر توسعه يافته و مرزنشين را برطرف كنيم.

ارسال نظرات