مسئول گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با «بسیج»:

کارنامه اقتصادی بسیج بسیار برجسته است/بسیج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد

محمدی گفت: بسیج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد. در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی حضور بسیج را می‌توان به وضوح دید و اجرایی کردن قانون و مصوبه‌هایی که برای اقتصاد مقاومتی بود را عملی کرد.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۷۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

حمزه محمدی مشاور مسوول گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره تاثیر گروه‌های مختلف بسیجی در پیشرفت اقتصادی کشور اظهار داشت: تصور می‌شود بسیج گروه‌هایی هستند که معمولا در کار‌های نظامی و امنیتی مشارکت دارند در صورتی که این برداشت غلط است. بسیج یک نیروی مردمی است که از اقشار متعددی تشکیل شده و خصوصا در بزنگاه‌های اقتصادی خود را نشان داده اند. نمونه‌ای از کارنامه آن‌ها را می‌توان در بسیج سازندگی مشاهده کرد.

وی افزود: شاید قالب گروه‌های جهادی را در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی دید، اما پروژه‌هایی در این کشور وجود داشته است که به دلیل هزینه‌های بالا گروه‌های جهادی آن را بدون هیچ هزینه‌ای تکمیل کردند. قالب این پروژه‌های عمرانی باعث شده است که اقتصاد ایران راه‌های تازه‌ای برای پیش بردن اهداف خود پیدا کند که این اقدامات را همگی مدیون گروه‌های جهادی هستیم.

محمدی عنوان کرد: بسیج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را از بالقوه به بالفعل بودن تبدیل کرد. در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی حضور بسیج را می‌توان به وضوح دید و اجرایی کردن قانون و مصوبه‌هایی که برای اقتصاد مقاومتی بود را عملی کرد.
ارسال نظرات