فرمانده سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: در آمریکا استراتژی ضداسلامی و ضدایرانی همیشه ثابت بوده و تنها تاکتیک رئیس جمهور‌ها متفاوت است.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۹۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار حمید رضا نامور در جلسه شورای فرماندهی در جمع پایوران سپاه ناحیه زاوه اظهارداشت: در آمریکا استراتژی ضداسلامی و ضدایرانی همیشه ثابت بوده و تنها تاکتیک رئیس جمهور‌ها متفاوت است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر دونالد ترامپ در مورد برجام اظهار داشت: این رفتار مسئله جدیدی نبوده و نیست و از قبل هم کاملا قابل پیش بینی بود.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه در ادامه با اشاره به پیش بینی‌های چند سال قبل مقام معظم رهبری در مورد آینده برجام، اظهار داشت: پیش بینی‌های ایشان طوری بدون کم و کاست در حال اتفاق افتادن است که گویی بیانات چندسال قبل معظم له مربوط به همین امروز صبح بوده است، بهترین کارشناس مسائل آمریکا در داخل کشور رهبر فرزانه انقلاب است، ایشان با ذکاوت و شناخت عمیق نسبت به ماهیت استکبار که نماد بارز آن دولت آمریکاست و این شناخت از رفتار و عملکرد دولتمردان نابخرد آمریکا از دوران مبارزه تا پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب در دوران‌های مختلف تاکنون حاصل شده است.

سرهنگ دوم پاسدار نامور با اشاره به مطرح نمودن تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط رئیس جمهور آمریکا و در تشریح علت این اقدام توسط وی، افزود: چون تمام نقشه‌های شوم استکبار و دولت‌های وابسته آن‌ها اعم از اسرائیل غاصب و رژیم‌های مرتجع در منطقه توسط سپاه پاسداران نقشه برآب شده، لذا اینگونه اقدامات را انجام می‌دهند.

وی در ادامه نیز افزود: سرنوشت برجام تنها به این بد عهدی‌ها ختم نمی‌شود بلکه باید مراقب نقشه‌های شوم در پشت پرده روابط آمریکا و کشور‌های اروپایی بود، هر چند به ظاهر کشور‌های اروپایی با بیانیه‌ای به ظاهر آن را محکوم نموده اند، ولی بلافاصله و به صراحت اعلام کرده اند که باید برای موضوعاتی همچون صنایع دفاعی و موشکی، حقوق بشر و ... مذاکره نمود و اگر کوتاه بیاییم این بهانه گیری‌ها تداوم خواهد داشتو هم چنین مستکبران عالم به نتیجه‌ای جز تغییر ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبدیل به کشوری وابسته فکر نمی‌کنند که این هم محال است.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه در پایان نیز خطاب به همه پایوران ناحیه گفت:  لازم است همه پاسداران، تاریخ انقلاب اسلامی را دقیق مطالعه کنند تا به راحتی بتوانند هرکدام تحلیل کاملی از این فتنه انگیزی‌ها و شرارت‌ها داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها