یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»عنوان کرد
ناصحی گفت: ساخت خانه و کمک به فقرا و نیازمندان منطقه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در برخی روستاهای بوشهر مانند روستای راهدار و شاهزاده ابراهیم نیز از جمله اقدامات عمرانی است که ما در تابستان انجام دادیم.
کد خبر: ۸۹۳۳۹۹۸
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

صغری ناصحی بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی شهید باکری بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده کشور اظهار داشت: گروه جهادی شهید باکری خدمات متعددی در زمینه آموزشی، فرهنگی، عمرانی و بهداشتی و دینی به روستائیان محروم استان بوشهر ارائه می کند.

وی افزود: برگزاری کلاس های آموزش خیاطی، نقاشی، قرآن و آموزش کشت محصولات کشاورزی مانند گوجه فرنگی برای افرایش کیفیت و بهره وری محصولات از اقدامات آموزشی گروه جهادی شهید باکری است.

مسئول گروه جهادی شهید باکری تصریح کرد: ساخت خانه محروم برای روستائیانی که خانه ندارند  و کمک به فقرا و نیازمندان منطقه، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در برخی روستاهای بوشهر مانند روستای راهدار و شاهزاده ابراهیم نیز از جمله اقدامات عمرانی است که ما در تابستان انجام دادیم.

ناصحی خاطر نشان کرد: بیان مسائل روز و روشنگری برای روستائیان نیز از جمله برنامه های جهادگران بسیجی در مناطق محروم است که تاثیرات و نتایج بسیار خوبی دارد.

ارسال نظرات