فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آئین رونمایی از فرهنگ نامه شهدا:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج )استان سمنان گفت:فرهنگیان استان سمنان، در دفاع مقدس از مؤثرترین عناصر در ایجاد فضای معنوی زیبا و شور و هیجان همراه با شعور در میدان نبرد بودند.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۰۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، سردار سید محمدتقی شاهچراغی  در یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز استان سمنان در تالار شهید مطهری استان سمنان اظهارداشت: ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان، اقدامات بزرگی را در راستای جمع‌آوری و تدوین آثار و زندگینامه شهدای این استان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان از استان‌های نمونه کشور در ابعاد مختلف ایثار و شهادت است افزود: ستاد کنگره گرامیداشت شهدای استان سمنان با تلاش‌های مجاهدانه جمع‌آوری آثار و زندگینامه همه 3000 شهید این استان را هدف قرار داد که در کشور کم نظیر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ابراز رضایت مقام معظم رهبری از نحوه جمع‌آوری آثار مربوط به شهدای این استان در دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان سمنان با ایشان عنوان کرد: بیش از 10 سال تلاش و مجاهدت برای جمع‌آوری آثار مربوط به شهدای استان سمنان انجام شده و مقام معظم رهبری نیز پس از ارائه گزارش این تلاش‌ها فرمودند که 10 سال تلاش برای جمع‌آوری آثار مربوط به شهدای استان سمنان خیلی کار خوبی است.

سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه فرهنگ‌نامه شهدای استان سمنان نیز برای همه 3000 شهید این استان شهید پرور برنامه‌ریزی‌ شده است اضافه کرد: بخشی از این فرهنگ‌نامه پس از اتمام تدوین منتشر شده و بخشی دیگر از آن نیز در دست تدوین و انتشار است.

وی با بیان اینکه باید نقش ارزشمند مردم، رزمندگان و شهدای استان سمنان در دفاع مقدس معرفی شود خاطرنشان کرد: فرهنگ‌نامه شهدای استان سمنان، ذخیره معنوی خوبی برای ترسیم مجاهدات مردم این استان در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه قشر دانش آموز و فرهنگی استان سمنان بیش از 730 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است عنوان کرد: فرهنگیان استان سمنان، در دفاع مقدس از مؤثرترین عناصر در ایجاد فضای معنوی زیبا و شور و هیجان همراه با شعور در میدان نبرد بودند.

ارسال نظرات