خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر گفت: یاوه‌گویی‌های آمریکا و امثال ترامپ برای ملت ما تازگی ندارد و ملت ایران هیچ‌گونه وحشتی از این یاوه‌گویی‌ها ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۱۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آخوند محمد علی آدینه,  درباره اظهارات اخیر ترامپ اظهار کرد: ملت ما, یک ملت واحده است و یاوه‌گویی‌های آمریکا و امثال ترامپ برای ملت ما تازگی ندارد و ملت ایران هیچ‌گونه وحشتی از این یاوه‌گویی‌ها ندارد.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر افزود: ملت ایران به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی بین مردم و نظام جمهوری اسلامی, در مقابل این یاوه‌گویی‌ها مقاومت و ایستادگی می‌کنند و از این‌گونه مسائل و شنیدن آن ترس و مشکل ندارند.

آخوند آدینه تصریح کرد: در عمر انقلاب اسلامی, استکبار بارها از این ترفندها در قالب حادثه طبس, ترورها و همچنین اتحاد کشورها در جنگ تحمیلی استفاده کردند و با وجود همه توطئه‌ها به قول فرمایشات رهبر کبیر انقلاب هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر یادآور شد: هر چقدر آنان ترفند و مکر انجام دهند, اتحاد و همدلی و وحدت و انسجام ملی مستحکم‌تر می شود و ملت ایران به پشتوانه درایت و هوشمندی رهبر فرزانه و اطاعت از ایشان, همه مکر و فریب شیاطین و کفار را خنثی می‌کنند.

آخوند آدینه تاکید کرد: تک تک شهدا به گردن ما حق دارند و شهدا به ویژه سپاه پاسداران با اقتدار برای امنیت ملت ایران در صحنه حضور دارند تا ترفندهای شیاطین و استکبار جهانی را خنثی کنند.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر گفت: ملت ایران به وسیله اقتدار و صلابت سپاه و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اتحاد و انسجام بین هم و مسئولان همواره به دشمنان ثابت کردند که آنان نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند. ما در کنار قدرت و اقتدار سپاه و تبعیت از مقام معظم رهبری, ضمن محکوم کردن این حرکت ترامپ, قاطعانه ایستادگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها