خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: تغییر در رفتار و گفتار باید مراعات شده باشد چرا که آنها خواهان این تغییرها برای آگاهی از گزینه های روی میز ایران هستند که آیا موضع عقب نشینی است؟
کد خبر: ۸۹۳۴۰۱۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

مرتضی نادری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص راهکارهای پیشنهادی مشاوران ترامپ به وی در پی نطق اخیرش اظهار کرد: مشاوران ترامپ در تلاش برای ایجاد چالش های جدیدهستند که البته ترامپ هم اینگونه چالش های سیاسی و امنیتی را دنبال می کند. چالش هایی که متوجه حاکمان ممالک اسلامی همچون شکافی که در بحبوهه انتخابات در رابطه با مسئله موشکی و بین مسئولین که سبب رنجش خاطر دلسوزان شد.
وی افزود: برخی دیدگاه رو به غرب دارند و حامی تروریسم دانستن سپاه را بهانه ای برای متلاطم کردن وحدت و البته میزانی برای سنجش رفتار حاکمان در این مسئله می باشد که در این میان عقل به محکم شدن وحدت بین مردم و مسئولین حکم می کند که رهبر انقلاب نیز بارها به آن تاکید داشتند.
نادری تبیین کرد: موضع گیری های نابجا سبب جری تر شدن طرف مقابل می شود و شایان ذکر است که تغییر در رفتار و گفتار باید مراعات شده باشد چرا که آنها خواهان این تغییرها برای آگاهی از گزینه های روی میز ایران هستند که آیا موضع عقب نشینی است؟
این کارشناس تصریح کرد: ترامپ چیزی از محتوای شعارهای انقلابی ایران به زبان نمی آورد درصورتی که مشخصا از آن خبر دارند اما از نظر من ترامپ شناخت درستی از شجاعت و بصیرت مردم ایران ندارد که اگر غیر از این باشد تهدید و توهین را با توجه به اینکه مردم ایران در تمامی صحنه ها همچون راهپیمایی ها و سر دادن شعار های مخالف با آمریکا حضور پر رنگی داشته و دارند، تا این حد ادامه نمی داد.
نادری در بخش پایانی خاطر نشان کرد: آنچه که مشخص است نفوذ بیش از پیش رژیم صهیونیستی در منطقه بخصوص با بیان استقلال کردستان عراق است. غرب و همپیمانانش با این روش ها در پی ایجاد پایگاهی امن برای خود هستند و نکته مهم دیگر از اجرای این مسئله نزدیک شدن راهبردی دشمن به مرزهای ایران می باشد.
وی همچنین اضافه کرد: آنها که مواضعشان در عراق و سوریه درحال نابودی است و رژیم صهیونیستی هم در مسئله هسته ای در برجام و هم در موضوعات نظامی، سیاسی و اقتصادی تاثیرگذار بوده و حمایتی دو طرفه با آمریکا از یکدیگر دارند و در نظر دارند که جریان انقلابی که متشکل از همه مردم است را با ایجاد گسل به انحطاط بکشانند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها