خبرهای داغ:
آخوند خوجملی:

ترامپ هیچ تمرکزی بر روی یاوه‌گویی‌های خود ندارد

امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: آمریکا از اقتدار سپاه در منطقه و درایت مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های آنان به خشم آمده و هیچ تمرکزی بر روی حرکات و رفتار و یاوه‌گویی‌های خود ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۱۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آخوند ابوبکر خوجملی درباره اظهارات اخیر ترامپ اظهار کرد: آمریکا از اقتدار سپاه در منطقه و درایت مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های آنان به خشم آمده و هیچ تمرکزی بر روی حرکات و رفتار و یاوه‌گویی‌های خود ندارد.

وی افزود: این‌گونه حرکت ترامپ و توهین و افترا این رئیس جمهور بی‌منطق ناشی از درماندگی و ناتوانی وی در مقابل اقتدار و شجاعت سپاه پاسداران است.

امام جمعه اهل‌سنت نگین شهر افزود: هراز گاهی این کشور مستکبر از روی خشم و وحشت صلابت ایران دست به‌کارهایی مانند تحریم, مذاکره, تهدید و غیره می‌کند که آخرین اقدام آن نیز در مورد برجام است.

آخوند خوجملی یادآور شد: وی درصدد است با هرگونه ترفند, ضربه ای به ایران بزند و به تازگی گمان کرده می‌تواند بین مردم, سپاه و مسئولان و رهبر معظم انقلاب فاصله و جدایی بیندازد و بر کشور ما حاکم شود.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر تاکید کرد: اعمال فشار, تحریم, تهدید و یا هر اقدامی دیگر نه تنها با از هم گسستگی مردم, مسئولان, سپاه و مقام معظم رهبری خواهد شد, بلکه این حرکات انسجام, وحدت و همبستگی ملت ایران را افزون می‌کند.

آخوند خوجملی گفت: پاسخ قاطع رهبر انقلاب اسلامی, دکتر روحانی و به ویژه اقتدار سپاه در منطقه و جهان, آب پاکی بر روی نقشه‌های دشمن ریخت و ایستادگی و اقتدار و شجاعت مسئولان, مردم و نهادهای انقلابی را با پشتوانه مقام معظم انقلاب بیش از بیش روشن کرد.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر اظهار کرد: امنیت، وحدت و انسجام ملی ما باعث ناتوانی دشمنان شده و بی‌ادبی و ادبیات بی‌منطق عاری از آگاهی و سیاست ترامپ, بازتاب خوبی در جوامع بین‌الملل برای بیداری آنها داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها