یک بسیجی جهادگر در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

برگزاری کلاس های عروسک سازی برای بانوان روستائی توسط جهادگران

هاشمی گفت:برگزاری کلاس های هنری مانندخوشنویسی، خیاطی، عروسک سازی و گلدوزی برای بانوان، برگزای کلاس های آموزشی در زمینه تقویت دروس مانند ریاضی و علوم در روستای حیدر آباد از اقدامات بسیجیان جهادگر است.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۳۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سید مصطفی هاشمی مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه بحرالعلوم استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم اظهار داشت: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در زمینه آموزشی، فرهنگی، عمرانی و هنری در مناطق محروم چهار محال و بختیاری فعالیت می کند.

وی گفت: برگزاری دو اردوی جهادی به مدت 10 روز در روستای حیدرآباد و دیگر مناطق از برنامه های این گروه بود که با موفقیت انجام شد و خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دادیم.

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی افزود: برگزاری کلاس های هنری مانند هنر خوشنویسی، خیاطی، عروسک سازی و گلدوزی برای بانوان، برگزای کلاس های آموزشی در زمینه کمک درسی و تقویت دروس مانند ریاضی و علوم در پایه ابتدائی در روستای حیدر آباد از اقدامات بسیجیان جهادگر در این منطقه است.

این بسیجی جهادگر با اشاره به فعالیت های عمرانی جهادگران در روستاهای محروم چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ساخت خانه، سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب و نمازخانه برای روستائیان این منطقه توسط جهادگران بسیجی انجام می شود.

ارسال نظرات