مدیر اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر گفت : در شش ماهه اول سال جاری 2298 کارت ملی هوشمند برای متقاضیان شهرستان اشکذر صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۴۳
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
مدیر اداره ثبت احوال شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار بسیج اشکذر گفت: کارت هوشمند ملی می‌تواند جایگزینی خوب برای شناسنامه باشد.
"محمد جلال عسکری" با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری ۲۲۹۸ کارت ملی هوشمند برای متقاضیان شهرستان اشکذر صادر شده است، عنوان کرد: کسانی که کارت ملی کاغذی خود را تا پایان سال ۸۹ دریافت کرده‌اند فقط تا پایان امسال برای دریافت کارت ملی هوشمند مهلت دارند چراکه بعد از سال ۹۶ کارت‌های قبل بدون اعتبار خواهد بود.
عسکری در ادامه به تعداد واجدین شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان اشکذر اشاره کرد و افزود: تعداد واجدین شرایط برای تحویل کارت ملی هوشمند در شهرستان بیست و چهار هزار نفر می‌باشند که در حدود هفت هزار و پانصد نفر تاکنون به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال ۹۷ برای تمام افراد بالای ۱۵ سال سن کارت ملی هوشمند باید صادر شود لذا در عمل در آینده نیازی به شناسنامه نخواهد بود.
گفتنی است هزینه ثبت‌نام کارت‌های ملی هوشمند ۳۱ هزار تومان است که حدود ۲۰ هزار تومان آن به خزانه دولت واریز می‌شود و ۱۱ هزار تومان دیگر نیز حداکثر هزینه دریافتی بابت پست و عکس است.
ارسال نظرات