اظهارات ترامپ بیانگر بی اثر بودن سیاست های آمریکا در برابر اراده ملت ایران است

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه اظهارات ترامپ بیانگر بی اثر بودن سیاست های آمریکا در برابر اراده ملت ایران است، گفت: اظهارات سخفیف ترامپ برای ملت ما که بارها طعم کینه توزی آمریکا را چشیده تازگی ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۶۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شیخ حسین بازماندگان، امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز؛با اشاره به اظهارات خصمانه دونالد ترامپ و اتهامات بی‌اساس رئیس جمهور آمریکا به جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی روشن است و سیاست آمریکا بر خلاف ادعاهایشان دروغگویی و پیمان شکنی است.

وی گفت: تاریخ گواه عهدشکنی و کینه توزی های مکرر آمریکاست لذا به برکت روشنگری‌های ولی‌امر مسلمین وپیش بینی های ایشان اظهارات سخفیف ترامپ برای ملت ما که بارها طعم کینه توزی آمریکا را چشیده تازگی ندارد.

بازماندگان با اشاره به دغدغه های رهبر انقلاب در خصوص مذاکرات وبرجام اظهار کرد:جوانان با بصیرت و ایمان قوی‌تر از پیش همواره پشتیبان ولی‌فقیه و میراث‌دار ارزش‌های انقلاب وخون شهدا هستند و دشمنی های آمریکا و سیاست های خصمانه این شیطان بزرگ را در طول تاریخ فراموش نمی کنند.

وی سپاه پاسداران را بازوی پرتوان انقلاب دانست و افزود: سپاه مقتدر رعب و وحشت در دل دشمنان انداخته و اقدامات شیرمردان پاسدار در میدان های نبرد موجب برهم زدن معادلات آمریکا در منطقه شده از این رو آمریکایی که مدعی قدرت جهانی است از سپاه پاسداران که برخاسته از دل مردم است واهمه دارد .

امام جمعه اهل سنت بندرپل تاکید کرد: تلاش آمریکا و برای تضعیف سپاه پاسداران اقدامی بیهوده و عبث است چرا که این نهاد جایگاه خود را در دفاع از مظلومان جهان پیدا کرده و ملت و دولت ایران همواره پشتیبان این نهاد انقلابی است.

بازماندگان استفاده ترامپ از واژه جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس را ناشی از بی اثر دانستن سیاست های آمریکا در منطقه دانست و بیان کرد:فردی که اداره امور آمریکا را در دست ندارد نه تنها دیوانه است بلکه نادان هم هست و فارسی بودن خلیج نیاز به اثبات ندارد از این رو می طلبد دستگاه دیپلماسی در برابر تمامی نابخردی های رئیس جمهور آمریکا واکنشی قاطع نشان دهند.

 

ارسال نظرات