نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با تاکید بر اینکه سپاه ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در برجام دنیا به حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران پی برد و در خروج از برجام فقط آمریکا نیست قطعا پنج کشور دیگر ایران را همراهی می کنند.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۷۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،ناصر شریفی، نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با اشاره به بدعهدی آمریکا در طول تاریخ اظهار کرد: حضرت امام(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و بدعهدی آمریکا مختص امروز و دیروز نیست بلکه از ابتدا بدعهدی جز ذات آمریکا بوده و هست لذا نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران به رفتارهای دولتمردان و سیاستمداران آمریکا اهمیت نمی دهند و کار خود را انجام می دهند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس با تاکید بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، بیان کرد: در ماجرای برجام دنیا به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی برد و در خروج از برجام فقط آمریکا نیست قطعا پنج کشور دیگر ایران را همراهی می کنند و دیوانه بازی های ترامپ بیشتر لفاظی است.

شریفی با تاکید بر انسجام و وفاق در کشور تصریح کرد: دنیا هم می داند جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا و در برابر آمریکا حرف برای گفتن دارد به نحوی که در تمام منازعاتی که در سایر کشورها رخ می دهد در راستای حل مشکلات و مسائل جهان حضور دارد همچنین وفاق و همدلی ملت ما بهترین جواب برای بدعهدی آمریکاست.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه جنگ برای ما نعمت بود، افزود: دشمنی ترامپ و بدعهدی آمریکا سبب خیر برای کشور و وحدت و همدلی مردم شد.

نماینده مردم غرب هرمزگان با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص سپاه پاسداران گفت: همه جریان های داخل نظام به اتفاق هم یقین دارند که سپاه از مردم و ستون فقرات این نظام است.

شریفی ادامه داد:دشمنان درصدد نابودی کشور ایران هستند و چون سپاه ایرن در عرصه های محتلف به ویژه نظامی در صحنه های بین المللی حضور دارد سبب عصبانیت و ناراحتی آنها شده است لذا نوک حمله آنها به سمت سپاه است.

وی افزود: ملت ایران در اوج تحریم ها حرف برای گفتن داشت و توانستیم در این دوران به عزت دست پیدا کنیم لذا موضع ترامپ و رژیم جعلی صهیونیستی از ضعف و اضمحلال است و در مقابل نشانه عزت و سربلندی ایران در جهان است.

ارسال نظرات