سردار سیف در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج مردمی در سوریه حاصل تفکر واندیشه های امام خمینی(ره) وانقلاب اسلامی برای ضرورت تشکیل بسیج مردمی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۷۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸

سردار نصرت الله سیف معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج به عنوان نیروی مردمی برای مقابله با همه تهدیدات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: حضرت امام (ره) دیدند که بهترین جایی که می‌تواند بسیج می تواند سالم هدایت شود، سپاه است و بسیج را به عنوان یکی از واحدهای این تشکیلات معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان الگوی استکبارستیزی برای مردم جهان هستند، خاطر نشان کرد: تشکیل بسیج از تمام اقشار جامعه است و از تمام عرصه ها وارد این نیرو می شوند و به همین جهت بسیج می تواند در خنثی کردن تمام توطئه های نظامی، سیاسی و اقتصادی و ...الگوهایی را به شکل عملی و تئوری ارائه دهد.

 

سردار سیف در پایان با بیان اینکه فرهنگ بسیج،نجات بخش ملت ها از دست ظالمان است، خاطر نشان کرد: بسیج مردمی در سوریه حاصل تفکر واندیشه های امام خمینی(ره) وانقلاب اسلامی برای ضرورت تشکیل بسیج مردمی است و باید قبول کنیم که فرهنگ انقلاب اسلامی توانسته که ملت سوریه را در برابر داعش محفوظ نگه دارد.

ارسال نظرات