خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاورگفت: آمریکا بدون توجه به اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است،با هدف از بین بردن این قرارداد دشمنی خود را با ایران برای جهانیان ثابت می کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۸۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگاور،حجت الاسلام لروند امام جمعه کنگاور در خطبه های امروز نماز جمعه بیان داشت: خیانت ها و بی بند و باری هایی که در میان جامعه به وجود می اید منشاء در دوری از خدا و بی ایمانی دارد،لذا دیوار بی تقوایی در برابر گناه مقاومتی ندارد.

 

وی تصریح کرد:پدرو مادرها وظیفه دارند که فرزندان خود را با مساجد،نماز جماعت و نماز جمعه آشنا کنند چرا که این ها همه نور است و انسان را از زلالت و رذالت اخلاقی دور میکند.

 

امام جمعه کنگاور تصریح کرد: منشاء تمام بدبختی ها،خود کشی ها و بسیاری از بیماری های روانی دوری از خدا و کلام خداست،چرا که اگر شخصی در مکتب ایمان و اهل بیت وارد شود همانند اینکه وارد کشتی نجات شده از گزند این گرفتاری ها دور می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل به وجود آمده در برجام اشاره داشت و گفت: در کمیسیون اخیری که با حضور کشور های 5 +1 و ایران تشکیل شد همه کشور ها حتی آلمان و فرانسه هم به پایبندی برجام تاکید داشتند اما آمریکا یکه و تنها خودرسرانه در صدد به هم زدن و اتمام کار برجام است.

 

امام جمعه کنگاورگفت: آمریکا بدون توجه به اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است،با هدف از بین بردن این قرارداد دشمنی خود را با ایران برای جهانیان ثابت می کند.

 

وی افزود: وقتی آمریکا هیچ دلیلی پیدا نکرد ،نهاد مقدس سپاه پاسداران را بهانه میکند و با رذالت تمام این نهاد را یک گروهک تروریسی میخواند.

 

حجت الاسلام لروند افزود: آمریکا بداند اگر جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد،اگر بغداد نجات یافت، اگر کرد های عراق از نابودی نجات یافتند ،اگر داعش در منطقه زمین گیر شده و در حال نابودی است و با موشک های نقطه زن مقر های آنها نابود شد ،این سپاه پاسداران است که یک طرف قضیه بوده و با اقتدار در برابر ظلم و کفر ایستاده است.

 

وی در ادامه به سخنان اخیر رئیس جمهور اشاره داشت و گفت: سخنان مقتدرانه و هوشمندانه رئیس جمهور در مساله برجام؛ جای قدردانی دارد اما دلیل جو سازی های اخیر برضد رئیس قوه قضاییه چیست؟

 

امام جمعه کنگاور ادامه داد: قوه قضاییه نهاد مقدسی است که حضرت امام خمینی(ره) بسیار بر مستقل بودن این نهاد تاکید میکردند و اجازه نمیدادند که هیچ شخص یا گروهی بر این نهاد فشار وارد کنند،اما اخیرا به علت برخورد با چند فاسد اقتصادی که نزدیک به دولت و وابستگان دولت هستند موجب شده تا سخنرانی های تند و موضع گیری هایی خارج از قانون به این نهاد شود.

 

ارسال نظرات