مسابقه تیراندازی بسیجیان عشایری کشور به میزبانی استان اردبیل در شهر مرزی اصلاندوز مغان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۸۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

مسابقه تیراندازی عشایر کشور در اصلاندوز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سرهنگ "حسین حسین زاده" فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت:سازمان بسیج جامعه عشایری کشور با هدف ارتقای توان رزمی و مهارت افزایی بسیجیان،مسابقه تیراندازی متمرکز کشوری ویژه تیراندازان نمونه عشایری و اقوام کشور را برگزار می کند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان عشایر 20 استان کشور در شهر مرزی اصلاندوز در روز 26 مهرماه افزود:این مسابقه به میزبانی سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل روز پنج شنبه 27 مهرماه در مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز برگزار می شود.

فرمانده ناحیه عشایری استان اردبیل حفظ انسجام،تقویت و استمرار آموزش،نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های دفاعی، امنیتی، جهادی و ارتقای مهارت های تیراندازی و رزمی و بالابردن آمادگی عمومی بسیج عشایری را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

حسین زاده افزود:از هر استان سه منتخب حضور خواهند داشت که این منتخبین در استانهای خود رتبه های برتر تیراندازی را کسب کرده اند.

وی اظهار کرد:برپایی آلاچیق با هدف معرفی و شناساندن آداب و رسوم عشایری،برنامه های فرهنگی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و اقتصاد مقاومتی نیز در حاشیه این مسابقات برگزار می شود.

به همین منظور جلسه شورای اداری اصلاندوز با هدف تعامل و هماهنگی بین ادارات و دستگاههای اجرایی با حضور بخشدار اصلاندوز،فرمانده ناحیه عشایری،فرماندهان نظامی و انتظامی،معاون مدیرکل امور عشایری استان،مسئولان شهرستان پارس آباد و اصلاندوز در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

مسابقه تیراندازی عشایر کشور در اصلاندوز برگزار می شود

در این جلسه سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز ضمن توصیه های لازم به روسای دستگاههای اجرایی برای استقبال از برترین های تیراندازی عشایر کشور از مسئولان خواست نسبت به هر چه باشکوهتر برگزار شدن این مسابقه با سپاه ناحیه عشایری همکاری و مشارکت فعال داشته باشند.

مسئولان حاضر در جلسه شورای اداری نیز ضمن ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم برای برگزاری باشکوه مسابقه تیراندازی و سایر برنامه های جنبی بر آمادگی خود برای همکاری با بسیج عشایری تاکید کردند.

منبع: ارس تبار

ارسال نظرات