سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان مدافع حرم در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم استان اردبیل تصریح کرد: امروز ما با شهدای قهرمان عهد و پیمان می بندیم و راه شهدا را با عزت و اقتدار ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۹۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

راه شهدا را با عزت و اقتدار ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان مدافع حرم در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم استان اردبیل تصریح کرد: امروز ما با شهدای قهرمان عهد و پیمان می بندیم و به شما خانواده های معظم تسلی خاطر می دهیم و اطمینان می دهیم که راه شهدا و فرزندان رشید شما را با عزت ادامه خواهیم داد و پرچم این شهیدان همچون علمدار کربلا را برافراشته خواهیم کرد و حتی لحظه ای اسلحه خودمان را در مقابل دشمنان زمین نخواهیم گذاشت.

رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: خون فرزندان شهید شما باعث پیروزی رزمندگان و اقتدار رزمندگان اسلام و در سایه سار خون شهیدان مدافع حرم اهل بیت و امنیت کنونی کشور واقع گردیده است.

وی ادامه داد امروز ما شاهد پیروزی بزرگی در سوریه هستیم به طوری که ۷ سال بعد تمام دنیا و استکبار خواسته‌اند عراق و سوریه را در بر گیرند و تصرف کنند اما نتوانستند ولی امروز ما توانسته‌ایم و نتیجه پیروزی را در عراق و سوریه شاهد هستیم.

سردار نوعی اقدم با تأسی به فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در روز عاشورا گفت: خدای متعال فرزندان شما را قربانی کرده است تا این نظام و انقلاب پایبند بماند و این قربانی کردن تاریخ دیرینه ای دارد و همان گونه که امام حسین علیه السلام را قربانی داد تا امر به معروف ، دین و نماز پاینده و زنده بماند.

نوعی اقدم بیان کرد: اعتقاد ما این است اگر بخواهیم دقایقی با شهیدان همنشین شویم بایستی به این خانه ها بیاییم و در این خانه و همنشینی با خانواده های شهدا به عالم ملکوتی شهید پی ببریم و اطمینان داریم شهدا به استقبال میهمانان خانه‌شان می آیند و این همان  " عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ " هستند.

 این مدافع حرم افزود: امروز اگر در سوریه و عراق به عزت و پیروزی دست یافته‌ایم به برکت عهد و پیمان بستن با خون پاک شهیدان است و الان ۸۵ درصد در محل درگیری سوریه شاهد آتش‌بس دشمنان هستیم و می بینیم که تسلیم شده اند و به دنبال مذاکره با ما هستند و همه اینها وابسته به رشادت ها و قهرمانی های شهیدان و خون پاکشان در عراق و سوریه است.

 نوعی اقدام با توجه به اینکه مردم انقلابی و ولایی اردبیل شهید پرور هستند بیان کرد: اگر بخواهیم استان اردبیل را به دنیا معرفی کنیم با شهدا معرفی خواهیم کرد و امروز شهدای مدافع حرم افتخار بزرگی برای این شهر و همچنین برای کل عالم و مقاومت هستند.

سردار رحیم نوعی اقدم به همراه مدیران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از خانواده های معظم شهیدان، علی سیفی، هاشم دهقانی و مهندس علی آقایی دیدار کردند و خواستار دعای خیر از این خانواده های معظم شدند.

خبرنگار خبرگزاری بسیج: سید ساجد یعقوبی

ارسال نظرات