خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج آق قلا گفت: گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی کارکنان باعنوان تلاش درترویج بصیرت دینی وعمل انقلابی در ناحیه مقاومت آق قلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۴۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج کلستان، سروان پاسدارعلیرضا محمودی در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی کارکنان باعنوان تلاش درترویج بصیرت دینی وعمل انقلابی اظهار کرد: ماباید بصیرت وروشنگری راازنهضت حضرت امام حسین(ع) بیاموزیم و الگوبگیریم.

وی افزود:علارغم اینکه امام حسین(ع) می دانست که درکربلا برای حرف حق و احیای دین جدش نبی مکرم اسلام (ص) کشته می شود ولی چون تکلیف داشت بابصیرت راه را ادامه داد و در این راه خود وخانواده اش به شهادت رسیدند و ماندگار شدند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج آق قلا تأکید کرد: امروز ما بعنوان سربازان ولایت پاسداران جبهه جنگ نرم باید انقلابی و با بصیرت حرکت کنیم و با بصیرت بمانیم.

محمودی تصریح کرد: کسی که بصیرت دارد مرز جبهه حق و جبهه باطل را می شناسد و می داند و دچارشک و تردید نمی شود. وبا دشمن وبا دوستان دشمن دوستی نمی کند. و در تحلیل ها دچار تعصب نخواهد شد.

وی افزود: فرد با بصیرت و اهل عمل است و به حرفهایی که با بصیرت می گوید عمل می کند.وگوش به فرامین مقام معظم رهبری میدهدودریک کلام درکارهای خیر از دیگران پیشی میگیرد و باعمل خود دیگران را به حق دعوت میکند و اهل خودسازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها