خبرهای داغ:
جمعی از دانشگاهیان علی آباد کتول در واکنش به سخنان سخیف اخیر ترامپ درباره ایران اسلامی، اعلام کردند: ما تا آخر پای آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده ایم. سخنان ترامپ مغایر حقوق بشر مورد ادعای اوست.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۴۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از زرین نامه، سید مرتضی نصرتی رییس دانشکده امام خمینی (ره) علی آباد کتول بیان کرد: جمعی از دانشجویان، اساتید و مسئولین ادارات علی آباد کتول در واکنش به اظهارات توهین آمیز رییس جمهور  امریکا درباره ملت شریف ایران  صبح امروز با حضور در جوار گلزار شهید گمنام این دانشکده تجمع کردند.

Tajamo5

وی با اشاره به زیاده خواهی های رییس جمهور و دولت مستکبر امریکا،  گفت: شرکت کنندگان این تجمع در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ علیه مردم شریف ایران و نهاد مقدس سپاه شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و سخنان اخیر وی را بی پایه و ناشی از عصبا نیت دانستند.

نصرتی اذعان کرد: دولت امریکا که با ادعای داعیه داری حقوق بشر در جهان حکمرانی می کند، اما  در نقض حقوق بشر همواره خودش پیشگام بوده است.

رییس دانشده امام خمینی (ره) علی آباد کتول تاکید کرد: ما دانشگاهیان به همراه مسئولین امروز در اینجام تجمع کردیم تا بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنیم و این اطمینان را می دهیم که تا آخرین قطره خونمان از ولایت فقیه، نهادهای قانونی همچون سپاه پاسداران و کشورمان حمایت می کنیم.

Tajamo4

علی شکی از اساتید دانشکده امام خمینی (ره) نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه ترامپ به عنوان کسی که در رأس نظام سیاسی کشور امریکا قرار گرفته است، پیش از این در رابطه با دولتمردان و امروز در رابطه با مردم و نهادی برخواسته از دل مردم به نام سپاه توهین هایی بر زبان رانده است. 

رییس شورای شهر علی آباد کتول اذعان کرد: این سخنان سخیف رییس جمهور امریکا مغایر حقوق بشر و دیپلماسی بین المللی است  و نشان می دهد که ترامپ بسیاری از قواعد سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را نمی داند.

Tajamo1

حجت الاسلام سید علی حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی هم در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: ملت ایران پیرو قرآن، عترت و آرمان های انقلاب اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه است .

وی با تاکید بر اینکه اگر همه ی دنیا جمع شوند،  نمی توانند سبب جدایی ما از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی شوند، گفت: سخنان ترامپ رییس جمهور امریکا ریشه در بی تدبیری و بی عقلی او دارد که برای ایرانیان چنین سخنان بی پایه ای بی اهمیت است.

Tajamo2

یاسین تولی یکی از دانشجویان دانشکده امام خمینی (ره) این شهرستان نیز عنوان کرد: ترامپ باید ابتدا اطلاعات اولیه خود را به عنوان یک رییس جمهور کامل کند تا خلیج تا ابد فارس را خلیج عربی نخواند.

وی گفت: ما امریکا را  زیر پا له می کنیم. ترامپ حق ندارد به سپاه پاسداران ما که از بنده مردم است توهین کند.

Tajamo3

نوید سعدی زاده از دانشجویان اهل سنت این دانشکده هم به خبرنگار ما گفت: قابل توجه ترامپ، نتانیاهو و هر احمق دیگری که ایران اسلامی ما را تهدید می کند، ما به تاسی از فرموده مقام معظم رهبری، کشورشان را با خاک یکسان می کنیم.

وی  با بیان اینکه ما با شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنیم، تاکید کرد: اگر امروز سپاه نبود، ایران هم نبود. سپاه بود که سوریه و عراق را از شر تروریست ها نجات داد و در حال ریشه کنی نیروهای داعش است. 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها