مدیرکل امور شهری و شورای‌های استانداری خراسان رضوی در آیین تکریم ومعارفه شهردار تربت جام با محکوم کردن یاوه‌گوی‌های ریاست جمهوری آمریکا گفت: تکیه‌بر آرمان انقلاب، شهدا و رهبری استکبار را به خاک مذلت کشانده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۶۰
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علوی مقدم در آیین تکریم و معارفه شهردار تربت‌جام بیان داشت: هیچ برنامه‌ای بدون تایید شورای اسلامی در سال ۹۷ دستگاه‌های اجرایی اعتبار پرداخت نخواهد شد.

*امروز همه ملت ایران سپاهی و بسیجی اند

وی با محکوم کردن یاوه‌گوی‌های ریاست جمهوری آمریکا افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی پیرو مکتبی هستند که شعار مرگ بر آمریکای امام خمینی (ره) را باور داشته ودارند.

وی یادآور شد: این ملت با تکیه‌بر آرمان انقلاب، شهدا و رهبری استکبار جهانی را به خاک مذلت کشیده است و بازهم تکرار می‌کنیم آمریکا هیچ غلط نمی‌تواند بکند.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های اسلامی خراسان رضوی هجمه‌های دشمنان به سپاه را از اقتدار این نهاد مردمی دانست و تصریح کرد: امروز همه ملت ایران سپاهی و بسیجی هستند و در هرکجای کشور تعرضی به اصل نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری شود همه متحد و یکپارچه دشمن را زمین‌گیر می‌کنیم.

علوی مقدم به خواسته‌های مردم اشاره کرد و خاطر نشان: وفاداری به‌نظام، پشتیبانی از ولایت‌فقیه، اجرای عدالت و انصاف، شفاف‌سازی و اجرای قوانین و مقررات توسط مدیران از خواسته‌های بجا و به‌حق مردم است.

وی باداشاره به ارزشیابی مدیران ابراز داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه مدیریت، توجه به آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم ارباب‌رجوع سه وظیفه اصلی مدیران برشمرد که ارزشیابی مدیران موردتوجه ویژه قرار می‌گیرد.

*شورا‌ها و شهرداران به‌عنوان روح شهر هستند

درادامه فرماندار تربت‌جام گفت: راهبرد همه‌جانبه دولت در مدیریت شهری تعامل و حمایت و همکاری صددرصدی با شورا‌ها و شهرداران است.

علی رستمی افزود: فرمانداری به‌اندازه سرسوزن در انتخاب شهرداران نه توصیه و نه دخالت داشته است بلکه از انتخاب آنان حمایت‌شده است.

وی بیان داشت: شورا‌ها و شهرداران به‌عنوان روح شهر هستند و نباید فقط به امور عمرانی بیشتر توجه کنند بلکه باید در جهت آسایش، آرامش، شادابی و امید دادن به مردم اعتبارات را هزینه کنند.

فرماندار تأکید کرد: مدیریت شهر باید نگاه درازمدت داشته باشد و در اجرای فعالیت‌ها باید به شکل متعادل و متوازن تلاش کند.

* شیعه و اهل سنت شهروند درجه‌یک هستند

امام‌جمعه تربت‌جام گفت: شیرازه کار و تلاش مدیران باید حرکت معنوی و فرهنگی باشد و در این شهرستان تلفیقی همه باید یکدست و همدل و باهم باشند.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: شیعه و اهل سنت بر اصول پایبند و تقویت کنند و کسانی که فضا شهرستان‌های تلفیقی را مذهبی می‌کنند خطای بزرگی انجام می‌دهد.

امام‌جمعه تأکید: در این شهرستان تلفیقی شهروند درجه‌دو نداریم و شیعه و اهل سنت شهروند درجه‌یک هستند که باید موردتوجه قرار گیرند.

گفتنی اس؛ آیین تکریم و معارفه شهردار تربت‌جام با حضور مدیرکل امور شهری و شورا‌های اسلامی استان، امامان جمعه و جماعات، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، معتمدین شیعه و اهل سنت، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تالار جامی این شهرستان برگزار و با حکم استاندار خراسان رضوی سید علی حسینی شهردار تربت‌جام منصوب و از زحمات سرپرست شهرداری مهدی رضایی و شهردار سابق محمد یوسف بدری احمدی تجلیل و تکریم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها