فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار بابیان اینکه تهدید‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تأثیری در فعالیت‌های سپاه پاسداران ندارد، افزود: سپاه به دنبال برقراری رابطه با آمریکا نبوده است و تشدید این تحریم‌ها تأثیری برای فعالیت سپاه و مقابله روحیه استکباری آمریکا ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۶۹
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم تشکیل زنجیره انسانی برای دفاع از خلیج همیشگی فارس ظهر امروز با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان و مردم در میدان خلیج‌فارس این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در این مراسم با اشاره به اظهارات ترامپ در مورد برجام و سیاست‌های آمریکا، اظهار داشت: از سال‌های گذشته نام خلیج‌فارس در نقشه‌های جغرافیایی به ثبت رسیده است و این اظهارات ترامپ در مورد خلیج‌فارس بار دیگر چهره استکباری آمریکا را به جهانیان نشان داد.

امین‌الله مظلوم بابیان اینکه تهدید‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تأثیری در فعالیت‌های سپاه پاسداران ندارد، افزود: سپاه به دنبال برقراری رابطه با آمریکا نبوده است و تشدید این تحریم‌ها تأثیری برای فعالیت سپاه و مقابله روحیه استکباری آمریکا ندارد.

وی بیان کرد: مدافعان حرم اهل‌بیت (ع) با پشتیبانی سپاه تمامی فتنه‌های دشمنان در خارج از مرز‌های ایران اسلامی را خنثی کرده‌اند و آمریکا پس از شکست‌های مختلف با توهین به ملت ایران و حذف نام خلیج همیشگی فارس به دنبال عقده‌گشایی است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار یادآور شد: در حال حاضر ملت ایران اسلامی و دولت با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل اهداف شوم کشور‌های استکباری ایستاده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها