خبرهای داغ:
مدیرکل حج و زیارت استان قم مطرح کرد

ثبت نام 7 هزار زائر اربعین در سامانه سماح در قم

مدیرکل حج و زیارت استان قم گفت: تاکنون در استان حدود هفت هزار نفر از زائرین اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند و روند ثبت نام در این سامانه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۱۹۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اکبر رضایی عصر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ثبت نام زائرین اربعین در سامانه سماح اظهار کرد: تاکنون در استان قم حدود هفت هزار نفر از زائرین در این سامانه ثبت نام کردند و این ثبت نام ادامه دارد، همچنین تاکنون چهار هزار ویزا در دفتر کنسولی عراق در شهر قم صادر شده است و صدور ویزا در این دفتر ادامه دارد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی کامل در خصوص لزوم ثبت نام زائرین در سامانه سماح انجام شده است و زائرین برای گرفتن ویزا باید در این سامانه ثبت نام کنند، البته باید اطلاع رسانی در خصوص ضرورت گرفتن ویزا از مراکز رسمی بیشتر شود.

مدیرکل حج و زیارت استان قم افزود: مرز خروجی برای زائرین استان قم در ایام اربعین مرز مهران است و با داشتن اطلاعات دقیق از زمان و مسیر حرکت زائرین اربعین استان قم می‌توانیم برای تهیه خودروها برای انتقال زائرین پیش بینی دقیقی داشته باشیم.

رضایی در پایان با اشاره به ضرورت ثبت نام زائرین اربعین در سامانه سماح خاطرنشان کرد: زائرین باید هر چه زودتر در این سامانه ثبت نام کنند تا ویزای آنها هر چه سریع تر صادر شود، صدور ویزای عراق در شهر قم از 15 مهرماه آغاز شد و این روند تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات