بخشدار بخش مرکزی هشترود:

تقویت و حمایت مهد کودک های روستایی ضروری است

بخشدار بخش مرکزی هشترود در مراسم توزیع غذای گرم مهد کودک های روستائی که به صورت نمادین در موسسه شهید رهبری روستای اکیز گنبدی این شهرستان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: کودکان روستائی نیز مانند کودکان شهری نیاز به توجه و تعلیم و تربیت دارند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۰۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی محمدزاده افزود: برای تحقق چنین حرکتی لازم است مهدکودک های روستایی ایجاد و در راستای تقویت و حمایت از آن گام های موثر برداشته شود.

وی ادامه داد: امروزه باید در جهت بالابردن سطح آگاهی و علم و دانش روستائیان اقدامات خود را بیشتر کنیم و این کار باید از مهدکودک های روستائی آغاز شود تا نتیجه مطلوتی حاصل شود.

محمدزاده با اشاره به اقدام خوب و شایسته اداره بهزیستی در انجام فعالیت های روستائی به ویژه تحویل غذای گرم به کودکان مهدکودک ها گفت: به حمداله تلاش بهزیستی در روستاها چه در خصوص خدمات رسانی به  کودکان و چه در رابطه با مددجویان تحت پوشش خود قابل قبول و ستودنی بوده و لازم است دراین راستا همکاری های لازم صورت گیرد.

 رئیس اداره بهزیستی هشترود نیز با اشاره به خدمات گوناگون و گسترده خودگفت: این اداره خدمات زیادی در زمینه های مختلف درسطح شهر و روستاها انجام داده و دراین راه افتخار می کند.

حمیدرضا معصومی اصل افزود: اداره بهزیستی در راستای اهداف والای خود خدماتی قابل توجه در رابطه با مددجویان تحت پوشش روستایی و شهری انجام داده و خواهد داد.

معصومی در.ادامه اظهارداشت: تعداد260کودک در 2مهدکودک شهری و 7مهدکودک روستایی  در حال تعلیم و تربیت هستند و دراین راستا خدمات گوناگون از جمله ارائه غذای رایگان به صورت روزانه انجام می شود.

تاکنون در روستاهای اکیزگنبدی، لامشان، باباکندی رود، چرتقلو، آلاقیه، نظرکهریزی مهدکودک تحت پوشش بهزیستی بامجوز لازم فعالیت دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار