حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری درباره اظهارات ترامپ به ایراد سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۱۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان درباره اظهارات ترامپ به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: باید از تاریخ درس گرفت، عین همان اتفاقاتی که در صدر اسلام رخ داده بود دوباره برای این نظام و این انقلاب در حال تکرار است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به فرازی از زیارت عاشورا پرداخت و ادامه داد: برای تضعیف جریانی، جایگاه آن جریان را نشانه می‌گیرند و اسم آن جایگاه را مورد هجوم قرار نمی‌دهند و دشمن نیز با هدف قرار دادن جایگاه رهبری به تضعیف آن جایگاه می‌اندیشد که به لطف پروردگار همه‌ی نقشه‌های آن‌ها نقش برآب می‌شود.

تسخیری بابیان اینکه گروهی با حمله به بیت رهبری قصد خدشه‌دار کردن آن جایگاه را داشتند، تصریح داشت: در دهه‌ی هفتاد گروهی قصد داشتند تا ولایت‌فقیه را ساقط کنند که شعارشان در فتنه‌ی 88 هم همان‌طور که دیدیم مرگ بر اصل ولایت‌فقیه بود، فتنه گران سال 88 همان طیف خاص دهه‌ی هفتاد بودند.

وی با اتفاقات دهه‌ی هفتاد اشاره کرد و گفت: برخی از طیف‌های سیاسی هدفشان این بود که ولایت‌فقیه را مدت‌دار کنند و برای آن تاریخ انقضا قائل شوند و در واقع سخنان یاران آمریکایی و انگلیسی خود را در این کشور بازگو می‌کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خاطر نشان کرد: بعضی‌ها خودشان درصحنه حضور پیدا نمی‌کنند، بلکه با سخنرانی‌ها و فریب، تعداد زیادی از مردم را جهت مقابله با نظام در کف خیابان‌ها می‌فرستند که عقوبت عمل دسته‌ی اول از مردم فریب خورده بیشتر است.

وی در ادامه به اتفاقات اخیر درباره برجام و صحبت‌های ترامپ اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر توصیه های مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر احتیاط در مذاکرات و متن توافق‌نامه و تاکیدات ایشان در حین و بعد از مذاکرات دیدیم که رئیس جمهور جدید امریکا چگونه با برجام برخورد کرد.

این کارشناس سیاسی و مذهبی افزود: باید از تاریخ درس گرفت، عین همان اتفاقاتی که در صدر اسلام رخ داده بود دوباره برای این نظام و این انقلاب در حال تکرار است.

حجت‌الاسلام تسخیری اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبری درباره‌ی عدم اعتماد به امریکا دیدیم که بعضی ها اعتماد کردند و نتیجه‌اش آنچنان شده است که رئیس‌جمهور آمریکا به خود اجازه می‌دهد که به ملت ایران بی‌احترامی کرده و دولت ایران را در لیست حامیان گروه‌های تروریستی قرار داده است.

وی با تاکید بر دشمنی آمریکا گفت: امریکا می‌خواهد در خاورمیانه جولان بدهد که سپاه پاسداران جلوی او را گرفته، او از سپاه زخم برداشته و دلیل عصبانیت او جز این نیست.

غلامحسن تسخیری افزود: چهل سال است که علیه این نظام و انقلاب در حال طرح‌ریزی و نقشه‌کشی هستند که به لطف خداوند و با رهبری مقام‌معظم‌رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه‌ی این نقشه‌ها را خنثی کرده است.

ارسال نظرات