خبرهای داغ:
امام‌جمعه پردیسان گفت: اردوهای جهادی نیازمند حمایت و توجه بیشتر از سوی مردم و مسئولان است، چراکه این اردوهای سبب آبادانی کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۲۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
اردوهای جهادی نیازمند توجه بیشتر مردم و مسئولان است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در همایش تجلیل از خیرین و فعالین اردو‌های جهادی ناحیه بسیج امام حسن (ع) که در سالن جلسات دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های جهادی، اظهار داشت: جهاد از فروع دین بوده و کسی که نیت جهاد می‌کند ثواب زیادی در دنیا و آخرت خواهد برد.

وی با بیان اینکه امثال شهید حججی‌ها که جان خود را فدای دین کرده، اجر عظیمی در جهاد برده‌اند، افزود: برخی افراد تنها به فکر منفعت هستند و در خدمت هم کم‌کاری می‌کنند، که این رفتار منفعت‌طلبی در جامعه‌ای که افراد جان خود را برای اسلام گذاشته‌اند، مناسب نیست.

امام‌جمعه پردیسان خاطرنشان کرد: هیچ‌کسی نباید احساس کند که از انقلاب طلبکار است و این انقلاب تنها با رفتار‌های جهادی و اردو‌های جهادی به حیات خود ادامه خواهد داد

وی پیشرفت و اعتلای انقلاب را در گروی همراهی و همدلی دانست و گفت: اردو‌های جهادی مبتنی بر وحی و سیره اهل‌بیت (ع) است و حرکت امام راحل و شهدا هم مبتنی بر همین تفکر بوده است.

قوامی با تأکید بر اینکه عزت کشور در گروی اردو‌های جهادی است ابراز کرد: اردو‌های جهادی نیازمند حمایت و توجه بیشتر از سوی مردم و مسئولان است، چراکه این اردو‌های سبب آبادانی کشور می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) نیز در این همایش با اشاره به فعالیت‌های گرو‌های جهادی این ناحیه بسیج اظهار داشت: بازسازی مدرسه‌های کهک، خانه بهداشت، مساجد محروم روستا‌ها در کنار برگزاری کلاس‌های عقیدتی و طب اسلامی از جمله این فعالیت‌هاست.

سرهنگ امیرحسین مرادی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، کمک به رونق فعالیت‌های اقتصادی، بازسازی مدارس مختلف باهدف محرومیت‌زدایی از دیگر فعالیت‌های اردو‌های جهادی ناحیه امام حسن (ع) بوده است.

وی تشکیل صندوق پرداخت تسهیلات برای اشتغال و تولید در مناطق محروم را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد و افزود: بخشی از تأمین امنیت در مناطق محروم و حساس کشور نیز طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته بر عهده بسیجیان اردو‌های جهادی بوده است.

گفتنی است در پایان از جهادگران نمونه و خیرین اردو‌های جهادی تقدیر به عمل آمد
ارسال نظرات
پر بیننده ها