امام جمعه ایلام گفت: سازمان بازرسی یکی از نهادهای نظارتی و به تعبیری چشم پنهان و مخفی نظام است.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۴۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با رییس و کارکنان سازمان بازرسی استان اظهار کرد: مجموعه سازمان بازرسی باید گزارش‌های را بدون اغماض و هیچ‌گونه تأملی به مراجع مربوطه ارسال کند و چشم‌پوشی در بررسی تخلفات در هر رده‌ای و در هر میزانی به‌منزله‌ی خیانت است.

وی افزود: رعایت اصل پیشگیری در مجموعه سازمان بازرسی بهترین شیوه در جهت سالم ماندن نظام اداری و جامعه است و اگر موضوع پیشگیری به‌درستی صورت پذیرد عملاً تخلفات محدود و کم می‌شود و درنتیجه نظام اداری سالم حرکت می‌کند.

لطفی خاطرنشان کرد: نظارت بیشتر و جدی در ایام اربعین در حوزه راه‌سازی و سایر دستگاه‌ها و بخصوص دستگاه‌های خدمات رسان مدنظر قرار گیرد تا انشالله موضوع پیاده‌روی میلیونی اربعین هرچه باشکوه‌تر و باصلابت‌تر برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: برای داشتن نظام اداری سالم و قوی نیازمند همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها با سازمان بازرسی در انجام امور و قوانین است. 

وی اضافه کرد: سازمان بازرسی یکی از نهادهای نظارتی و به تعبیری چشم پنهان و مخفی نظام است و در حفظ و نگهداری در تمام دستگاه‌ها با توجه به حساسیت حفظ بیت‌المال در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بارز و بسزایی دارد.

 

 

ارسال نظرات