خدمات برقی با طوفان پائیزی

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر طوفان احتمالی از عصر دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه هفته جاری تمامی کارکنان، پیمانکاران، اکیپ‌های عملیاتی، خودروها، انبارداران و همه معاونین و مدیران و نیروهای بهره‌برداری، فنی، پشتیبانی از بعدازظهر روز امروز دوشنبه به حالت آماده‌باش کامل در می‌آیند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۵۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، قاسم شهابی در جلسه اضطراری مدیریت بحران این شرکت گفت: با توجه به شرایط جوی ناپایدار به کارکنان سخت‌کوش این شرکت و همه پیمانکاران و.... آماده‌باش کامل اعلام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر طوفان احتمالی از عصر دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه هفته جاری تمامی کارکنان، پیمانکاران، اکیپ‌های عملیاتی، خودروها، انبارداران و همه معاونین و مدیران و نیروهای بهره‌برداری، فنی، پشتیبانی از بعدازظهر روز امروز دوشنبه به حالت آماده‌باش کامل در می‌آیند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: معاونان و مدیران ستادی برای کمک به مدیریت امورهای شرق شرکت توزیع نیروی برق مازندران( آمل، بابل ، بابلسر و... ) تعیین و در آن امور مستقر می‌شوند و در این راستا ساز و کار پیشگیرانه و تمهیدات لازم نیز در این جلسه توصیه شد.

شهابی بر تعریف سناریوهای مختلف پدافندی و مدیریت بحران تاکید کرد و گفت:لزوم مدیریت لوازم و تجهیزات و به‌ویژه مدیریت هزینه‌ها و استفاده از تجربیات در بحران‌ها و حوادث گذشته را مهم دانست و باید با آمادگی کامل و برنامه‌ریزی شده و منسجم ظاهر شویم و با مدیریت صحیح و پشتکار قوی از این طوفان احتمالی گذر کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار