در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع) آمده است: آقای روحانی سعی کنید در اظهارات تان بیش از بیش تأمل کنید. چرا چند ماه قبل بخاطر منافع حزبی علیه سپاه اتهام پراکنی کرده و آمریکای سیلی خورده از اقتدار سپاه پاسداران را به شانتاژ علیه این نهاد مقدس جسور گردید؟
کد خبر: ۸۹۳۴۲۶۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، دانشگاه جامع امام حسین(ع) در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای به شرح زیر  صادر کرد:

بسم الله القاصم الجبارین

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ  

 می­خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند درحالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند. (صف-8)

امروز آمریکا از ما می­ترسد. من قسم جلاله می­خورم که باور کنید.......مقام معظم رهبری (19/5/71)

سرانجام سخنرانی ترامپ، پیرامون ایران و مسئله هسته­ای ایراد شد و همه از دلواپسان گرفته تا لیبرالیسم مأبان به غیر قابل اعتماد و ذات فریبکاری سیاست­های این کشور واقف گردیدند.

ما که هرگز مؤعظه­های رهبر حکیم­مان را فراموش نکرده بودیم که فرمودند: عجله نکنید و فریب لبخند آنها را نخورید. دشمن خرش از پل بگذرد، برمی­گردد و به ریش شما می­خندد. اما برخی که غرق در منافع حزبی بجای منافع ملی بودند می­گفتند: ما عمامه داریم، آنها نمی­توانند سر ما کلاه بگذارند. اما امروز خوب داریم می­بینیم که چه کلاه گشادی سرتان رفته است!

به یک معنا از آن دیوانه تشکر می­کنیم. تشکر بابت نمایش چهره واقعی شیطان بزرگ.
اگر کسی نمی­دانست، فکر می­کرد این تاجر ابله، از جمهوری اسلامی پولهای کلان گرفته تا چهل سال عدم اعتماد آیت الله خامنه­ای به آمریکا را به اثبات برساند. عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. البته یک تشکر دیگر هم به او بدهکاریم. استفاده از واژه جعلی به جای خلیج فارس گرچه حاشیه­ای بیش نیست اما بسیار به وحدت امت ایران در انزجار از آمریکا افزود. بماند که هنوز کریستف کلمب شماها را کشف نکرده بود که ما خلیج فارس داشتیم....

بدون شک اکنون بیش از همه وقت وحدت و انسجام تمام اقشار امت ضروری به نظر می­رسد اما سخنان مهمی با رئیس جمهور کشورمان داریم:
آقای رئیس جمهور، واکنش عزتمندانه و به موقع جنابعالی که در جهت تغییر محاسبات آمریکایی­ها و آغازی بر پایان عقب­نشینی­ها بود، مورد حمایت ملت شریف و همیشه در صحنه­ی ایران است. گرچه شما حرفی را زدید که چهار سال پیش خود و هواداران­تان به آن می­خندیدید و آن حرف این بود که: آمریکا قابل اعتماد نیست، ولی ما از این موضع که اگر برجام منافع ملی ما را تأمین نکند، ارزشی نخواهد داشت، با تمام وجود حمایت کرده و به شما اطمینان قلبی می­دهیم که نخواهیم گذاشت در مواجهه با حملات یاوه­گویان غرب­زده و فتنه­گران رسانه­ای تنها بمانید.

اما بعد.... پنجم بهمن ماه سال گذشته بود که رهبر حکیم انقلاب فرمودند: برجام به عنوان یک تجربه، بی­نتیجه بودن مذاکره با آمریکا را نشان داد.

آقای روحانی سعی کنید در اظهارات­تان بیش از بیش تأمل کنید. چرا چند ماه قبل بخاطر منافع حزبی علیه سپاه اتهام پراکنی کرده و آمریکای سیلی خورده از اقتدار سپاه پاسداران را به شانتاژ علیه این نهاد مقدس جسور گردید؟
آیا سخنان شب گذشته و تمجیدتان از سپاه، دیگر می­تواند ارسال آن پالس­های خطرناک به دشمن را جبران کند؟

اکنون نیز شما را از یک تحلیل خطرناک برحذر می­داریم. هر عقل سلیمی خوب درک می­کند که رفتارها و برخوردهای آمریکا در ماه­های گذشته و در نهایت فحاشی­های ترامپ، مصداق پاره کردن برجام است و اکنون نوبت آتش کشیدن آن فرا رسیده است. بدون شک این تحلیل که اروپایی­ها مدافع حقوق ملت ایرانند و آمریکا نزد اروپائیان منزوی شده است صد در صد غلط بوده و سرلب دیگری است که اگر از آن دل نکنده و به ظرفیت­های درونی توجه نکنید، منجر به هلاکت سیاسی شما خواهد شد.

این روال البته سابقه­ دار نیز بوده است.آمریکا زیر میز مذاکره می­زند، اروپایی­ها می­آیند زیر بغل ما را می­گیرند تا پای میز بکشند. اتفاقا این رویکرد در بیانیه مشترک سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس مشهود بود، آنگاه که می­گفتند برجام پایبند خواهد ماند ولی بلافاصله گفته­اند نسبت به برنامه­های موشکی ایران نگرانی دارند و خواستار مذاکره بر سر سیاست­های منطقه­ای ایران هستند.

از اینها گذشته، وقتی موگرینی مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در صحبت­های خود کوچکترین اشاره­ای به نقض برجام توسط آمریکا نمی­کند، وقتی ماکرون (رئیس جمهور فرانسه) از ایران می­خواهد که با وجود تلاش­های واشنگتن، ایران همچنان به تعهدات خود پایبند بماند و در نهایت وقتی تیلرسون (وزیر امور خارجه آمریکا) اذعان می­کند که شرکای اروپایی آمریکا، برای افزایش فشار بر روی ایران چراغ سبز نشان داده­اند، چرا دولت مردان ما اصرار دارند که اروپا را مخالف آمریکا و حامی ایران جلوه دهند؟ آقای روحانی، منافع ملی را فدای منافع حزبی نکنید.....

بنگرید گه سپاه با مواضع انقلابی خود اکنون چگونه مورد ستایش همه اقشار است. همزمان چهره کسانی که خواب حذف شعار الهی "مرگ بر آمریکا" را می­دیدند را تصور کنید. تصور کنید لحظه­ای را که مدال افتخار برگردن تیم مذاکره­کننده­ای می­انداختید که یک نفرشان جاسوس از آب درآمد و یک نفرشان مدعی شده بود: امضای کری تضمین است. لابد الان هم معتقد است جان­کری دارد قدم­زنان با ترامپ صحبت می­کند تا وی را راضی کند! بالاخره قول داده، الکی که نیست......

مخلص کلام همان بیان رهبری است که فرمودند: به اذن­الله از مذاکرات ضرر نمی­کنیم، بلکه تجربه­ای در اختیار ملت قرار می­گیرد که مثل تجربه تعلیق موقت غنی­سازی در سال­های 82 و 83، ظرفیت فکری و تحلیلی مردم را بالا خواهد برد.

در پایان، ما دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین (ع) با نهایت افتخار از این­که در دانشگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنفس می­کنیم و با صدای رسا اعلام می­داریم با عنایت پروردگار، هرگز نخواهیم گذاشت ندای "این عمار" نائب امام زمان (عج) بار دیگر به گوش برسد.

آمریکا هیچ غلطی نمی­تواند بکند. کما این که تا امروز هم نتوانسته است. قدرتهای دیگر هم همین­جور، آنها هم هیچ غلطی نمی­توانند بکنند.

یاد شهید مظلوم بهشتی بخیر که می­گفت: آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه جامع
  امام حسین (علیه السلام)

ارسال نظرات