خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

باغ موزه دفاع مقدس فراملی در خوزستان راه اندازی می شود

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: یک باغ موزه دفاع مقدس فراملی در خوزستان راه اندازی می کنیم.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۶۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

محمد علیپور شامگاه امروز در جلسه باغ موزه دفاع مقدس اهواز اظهار کرد: فرصت ها و آسیب های دفاع مقدس و ظرفیت هایی که در زمینه فرهنگی ایجاد کرده، نقشی بی بدیل است؛ همه استان ها تقریبا به شکلی در ارتباط با موضوعات دفاع مقدس در حال بهره برداری هستند.

وی افزود: فضاهایی در سایر استان ها تعریف شده تا در ارتباط با اقدامات دوران دفاع مقدس، ایثارگری ها، دلاوری ها و ازخودگذشتگی های ملت ایران که منجر به پیروزی در برابر تمام قدرت های جهانی شد، کاری انجام داده باشند.

علیپور بیان کرد: بیشترین آسیب ها و تلفات جنگ، پذیرایی از رزمندگان سایر استان ها و دفاع در مناطق نبرد در استان خوزستان بوده است. طی سه سال اخیر تلاش شده تا این نقش آفرینی خوزستان در مکانی به نام باغ موزه متمرکز شود، هرچند که همه اعتقاد داریم کل خوزستان می تواند باغ موزه دفاع مقدس باشد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان گفت: همه مدیران و مسئولان به ویژه فرماندهان سپاه، معاونان استاندار و فرماندارها همراهی و تلاش مضاعفی را برای اختصاص زمین و تعیین مشاور و تحویل کار به یکی از بهترین معماران ایران داشتند.

علیپور افزود: یک باغ موزه ای نه تنها ملی بلکه فراملی در خوزستان راه اندازی می کنیم تا هرکسی با هر نگاه اعتقادی، باوری و یا فرهنگی بتواند از آن بهره برداری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها