شیرسوار: باید بالاترین توان خود را برای رسیدگی به بالاترین اولویت شهر بگذاریم و به مشکلات شهری واقع‌بینانه بنگریم چراکه خوش‌بینانه و یا بدبینانه نگاه کردن ما را از مسیر خارج می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۷۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عضو شورای اسلامی قائم‌شهر با بیان اینکه سهام‌داری با بنگاه‌داری تفاوت دارد، اظهار کرد: اقتصاد علم است و جناح و سلیقه نیست و باید در حوزه اقتصادی افرادی متخصص را دعوت کرده و از نظرات آنان بهره ببریم.

محمدعلی شیرسوار افزود: اگر کارخانه نساجی به زیان‌دهی نمی‌رسید نیازی به واگذاری نبود و مانند خیلی از شرکت‌ها به کار خود ادامه می‌داد.

وی تصریح کرد: ما از همه پتانسیل شهری و قدرت چانه‌زنی نمایندگان‌مان در مجلس استفاده نکردیم و نزدیک به دوماه از شروع کار شورای جدید گذشت ولی نماینده‌ای در حوزه کارخانه نساجی معرفی نکردیم و این نقدی است که به ما وارد است.

این عضو شورا با بیان اینکه وقتی شورای پنجم شروع به کار کرد عده‌ای با نصب بنر در سر در شورا اعتراض خود را به بهانه نگرفتن حقوق کارگران اعلام کرده و اعتصاب کردند که معتقدم نوعی نمایش یا شو بوده است، اظهار کرد: اگر بخواهیم در رابطه با عملیات بنگاه‌داری و سرمایه‌داری ورود نکنیم و از قبل خود را بازنده اعلام کنیم باز هم نمایش است.

شیرسوار افزود: باید بالاترین توان خود را برای رسیدگی به بالاترین اولویت شهر بگذاریم و به مشکلات شهری واقع‌بینانه بنگریم چراکه خوش‌بینانه و یا بدبینانه نگاه کردن ما را از مسیر خارج می‌کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها