خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی از مرز خسروی پیش بینی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی که از مرز خسروی عازم کربلای معلا می شوند اتخاذ شده و مشکلی نداریم.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۷۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

 به گزارش خبرگزاری بسج از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی در بازدید از مرزهای رسمی خسروی و منذریه عراق گفت: تمام تمهیدات لازم برای تردد زائران اربعین در مرز رسمی خسروی اتخاذ شده و در فرصت باقی مانده، زیرساخت های موجود در این مرز تقویت می شود.

 

وی ادامه داد: زائران اربعین حسینی برابر هماهنگی های لازم، حتما از استان هایی که تعیین شده است، برای سفر به کربلای معلا تردد کنند، همچنین داشتن ویزا الزامی است و از تردد زائرانی که ویزا و گذرنامه ندارند، جلوگیری خواهد شد.

 

سردار امان الهی افزود: زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، از هم اکنون به فکر تهیه گذرنامه و ویزا باشند زیرا دولت عراق برای زائرانی که بدون داشتن مدارک لازم و از طریق غیرمجاز به این کشور سفر کنند، طبق تجربه سال های گذشته مجازات های شدیدی اعمال می کند.

 

فرمانده انتظامی استان همچنین از انجام تدابیر لازم برای تردد زائران خارجی که از مرز خسروی عازم کربلای معلا می شوند خبر داد و گفت: در رابطه با حضور و تردد این زائران مشکلی نداریم.

 

سردار امان اللهی در ادامه با اشاره به راه اندازی گیت های گذرنامه در مرز خسروی، بر پیگیری این موضوع و تسریع در راه اندازی آنها تاکید کرد و گفت: باید این کار سرعت گیرد چرا که ممکن است از هفته آینده تردد زوار آغاز شود.

 

وی در خصوص نیازمندی هایی که نیروی انتظامی باید در محل نصب و راه اندازی کنند، نیز گفت: با توجه به فرصت باقیمانده؛ از فردا این اقدامات آغاز خواهد شد.

 

این مقام ارشد انتظامی استان در خصوص بحث پارکینگ ها نیز بر نظارت و رسیدگی نیروهای انتظامی بر آنها تاکید کرد و گفت: از همین اکنون برای این پارکینگ ها مسئولانی تعیین شود و نظارت جدی بر آنها صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار