مدیر گروه جهادی محمد رسول الله(ص) در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تشکیلات‌سازی میان دانشجویان منطقه برای خودکفایی/برنامه‌های بلندمدت پنج ساله اولویت گروه ها جهادی

شبان کاره گفت:یکی دیگر از کارهای ما در این مناطق تشکیلات‌سازی میان دانشجویان منطقه است و سعی می‌کنیم از این طریق آنها را تقویت کنیم تا در صورت عدم حضور ما آنها خود کارهای ما را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۷۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

سید سجاد شبان کاره مدیر گروه جهادی محمد رسول الله(ص) و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سوابق گروه جهادی خود گفت: گروه جهادی «محمد رسول الله(ص)» ما در ابتدای کار  از استان فارس شروع کردیم  اما در ادامه بنا به دلایلی به استان اصفهان امدیم و در این استان نیز گروه جهادی ما ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این گروه که کار خود را از سال 85 آغاز کرده است، افزود: تا کنون اردوهایی را در استان‌های چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان برپا کردایم و شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان نقطه هدف اصلی گروه است.


 شوانکاره خاطر نشان کرد: ما بسته به شرایط هر اردو بین 30 تا 150 نفر جهادگر به مناطق اعزام می‌کنیم اما معمولا تعداد نفرات ما در هر اردو 50 الی 60 نفر است.

وی یاد اور شد:  ما در این اردوها در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، علمی و ورزشی به فعالیت می‌پردازیم و در هر منطقه نیز دارای برنامه‌های بلندمدت پنج ساله هستیم.

مدیر گروه جهادی محمد رسول الله(ص) عنوان کرد: یکی دیگر از کارهای ما در این مناطق تشکیلات‌سازی میان دانشجویان منطقه است و سعی می‌کنیم از این طریق آنها را تقویت کنیم تا در صورت عدم حضور ما آنها خود کارهای ما را ادامه دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار