خبرهای داغ:
در نشست برنامه ریزی هفته وحدت استان کرمانشاه مطرح شد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: نام هفته وحدت به تنهایی برای خنثی کردن توطئه ها و تفرقه های دشمنان اسلام و مسلمین کافی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۸۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله "مصطفی علما" در نشست  برنامه ریزی هفته وحدت  گفت:  امام خمینی (ره) با ابتکار و آینده نگری در تقویم نام هفته وحدت را ثبت کرد که فقط همین نام بسیاری از توطئه های دشمنان را تاکنون نقش بر آب کرده است.

 

وی گفت: امام خمینی (ره) همواره به برگزاری جلسات و همنشینی ها با موضوع  وحدت تاکید داشتند هرچند این موضوع در حد یک هم نشینی ساده باشد چرا که سبب نزدیک تر شدن  قلوب مسلمین به هم می شود.

 

علما افزود: رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) نیز بر مساله وحدت تاکید بسیاری دارند و در این راه از صرف  وقت و هزینه   فروگذاری نمی کنند و به دیگران نیز همین  مسئله را تاکید می کنند.

 

وی گفت: امروز اگر می بینیم رییس جمهور دیوانه آمریکا  از ایران عصبانی است  به خاطر این موضوع است که ایران ام القرا و پرچم دار وحدت مسلمین در جهان شده است و  از طریق گوناگون توطئه های آنها را نقش بر آب می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: یکی از مهمترین  چالش های آمریکا با ایران مسئله سپاه پاسداران است که از اول انقلاب با آن  مخالفت کرده اند و این مخالفت نیز به این دلیل است که آنها می دانند سپاه از چه قدرت و تاثیری برخوردار است و امروز چشم امید بسیاری از مسلمین منطقه اعم از شیعه و سنی به سپاه دوخته شده است.

 

رئیس جمهور آمریکا هدفی جز نابودی کشورهای مسلمان ندارد

 

همچنین امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: از دیگاه قرآن و سنت وحدت مسئله ای توصیه شده است که هر مسلمانی که به قرآن و سنت اعتقاد دارد باید در مسیر وحدت حرکت کند.

 

ماموستا ملا "محمد محمدی"  افزود:  امام خمینی (ره) یکی از ناشران بزرگ وحدت در جهان اسلام است که امروز مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز این مسیر را به خوبی ادامه می دهند و همه باید بدانیم که شرایط امروز شرایط خطرناکی است که اگر وحدت خدشه دار شود اتفاقات بدی برای مسلمین خواهد افتاد.

 

وی گفت: گواه بر این موضوع  سخنرانی سخیف و گستاخانه رییس جمهور آمریکا بود که نشان می دهد جز به توقف و نابودی کشور های مسلمان هدف دیگری ندارند.

 

برگزاری بیست و نهمین همایش بزرگ وحدت  در استان کرمانشاه

 

همچنین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت:  مسئله وحدت در شرایط  بحرانی امروزی مسئله بسیار مهمی است که همه مردم و مسوولین باید از این مسئله حمایت کنند.

 

حجت الاسلام جواد کرمی افزود: در همین راستا امسال نیز همچون سنوات گذشته  در استان کرمانشاه  برنامه های بزرگ و مهمی برگزار خواهد شد که می توان به  بیست و نهمین همایش بزرگ وحدت  در استان با نام "پیامبر اعظم، رهبری، عزت و اقتدار اسلامی" اشاره داشد.

 

وی افزود:  همچنین گردهمایی ها و همایش های با شکوهی نیز  در شهرستانهای پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی  و همچنین دو شهر شیعه نشین استان برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: همایش "پیامبر اعظم، رهبری، عزت و اقتدار اسلامی" انشالله در ۱۲ آذر ماه  با حضور ۶۰۰ نفر از شخصیت های برجسته شیعه و سنی   با  حضور سخنرانان برجسته کشوری همچون استاد "رحیم پور ازغدی " برگزار خواهد شد.

 

سپاه پرچمدار وحدت در منطقه است

 

مدیر کل اداره اطلاعات استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت:  برگزاری این نشست ها و جلسات در شرایط بحرانی و توطئه های بزرگ دشمنان در منطقه امری بسیار واجب است که نیازمند همراهمی همه مردم و مسوولان می باشد.

 

وی گفت: امروز پرچم دار وحدت در منطقه که برای حفظ وحدت جانفشانی می کند و خون می دهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که می بینیم نوک  دشمنی های آمریکا همواره به سمت این نهاد بزرگ و قدرتمند مردمی است.

 

وی افزود: سپاه بزرگترین قدرتی بود که مقابل داعش ایستاد و در نهایت  به متلاشی شدن آن کمک کرد  و این در حالی بود که داعش عمده جنایات و ویرانی هایش برای مردم اهل سنت منطقه بود.

ارسال نظرات