فرمانده سپاه بروجن خبر داد:

اعزام دانش آموزان بروجنی به اردوی راهیان نور

360 نفر از دانش آموزان پسر آموزشگاه های شهرستان بروجن در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۳۴۲۸۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به خبرنگاران گفت: این دانش آموزان با اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، با دلاوری های  رزمندگان اسلام در دوره هشت ساله دفاع مقدس بیش از پیش آشنا می شوند.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی با اشاره به یاوه گویی های اخیر دولت مردان آمریکا اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز وبوم در برابر دیوانه ی اجیر شده ای مانند صدام ایستادند و امروز نیز همین دانش آموزان در برابر تمام یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی می کنند.

فرمانده ناحیه بروجن ادامه داد: یکی از آثار و برکات برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان تقویت روحیه انقلابی ، دینی و ولایتمداری می باشد.

کیهانی افزود: در این اعزام دانش آموزان مقطع متوسطه حضور دارند، که در راستای تکمیل درس آمادگی دفاعی آنها برگزار می شود و به ترویج روحیه ایثار و از خودگذشتگی در راه آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی می انجامد.

وی در پایان گفت: در این کاروان اعزامی به استعداد 360 نفر دانش آموز و عوامل اجرایی از مناطق عملیاتی والفجر8 و اروندکنار، شلمچه، هویزه و معراج شهدای اهواز بازدید می‌کنند.

 

ارسال نظرات