خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در گفتگو با «بسیج»:

سپاه امروز یک قدرت غیر قابل تعریف و الهی است/ نباید امیدی به لبخند و یا نرمش دشمن داشت

خجسته گفت: سپاه پاسداران امروز به عنوان یک قدرت غیر قابل تعریف و قدرت الهی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۰۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

سپاه امروز یک قدرت غیر قابل تعریف و الهی است/ نباید امیدی به لبخند و یا نرمش دشمن داشتامیر خجسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: اظهارات نابخردانه ترامپ از روی غرض‌ورزی و توهم‌زایی بیان شده است.

وی با بیان اینکه ترامپ در زمان انتخابات شعارها و هیاهویی مبنی بر تعیین تکلیف کردن سوریه و فتح یمن سر داده بود، گفت: ترامپ وعده و وعید می‌داد که می‌خواهد شق القمر کند و در طی این زورآزمایی در خاورمیانه با وجود آنکه صهیونیست‌ها، آمریکا، اسرائیل و کفر جهانی دست در دست هم در یک طرف جریان بودند جبهه مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری با شرایط سخت ایجاد شده و باران گلوله‌هایی که می‌بارید در یک طرف دیگر موجب شد وعده و وعیدهای آنها نافرجام و شکست مفتضحانه‌ای را آمریکا و در رأس آن ترامپ متحمل شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و ترامپ به واسطه شکست‌های مفتضحانه اخیر در منطقه سخنان پوچ و بی اساس مطرح کرد، گفت: ترامپ به جبران شکستی که خورده بود هیاهوی پوچی راه انداخت که برجام را به کنگره می‌سپارد و تمام اینها  تنها هیاهوی تبلیغاتی است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ از شعار سپردن توافق برجام به کنگره به عنوان یک ترفند برای جبران شکست‌های خود استفاده می‌کند، تاکید کرد: کنگره در این خصوص هیچ اقدامی نمی‌تواند داشته باشد.

خجسته با بیان اینکه برجام یک توافق بین‌المللی است که هیچ‌گاه قابل پاره شدن نیست، عنوان کرد: با وجود آنکه آمریکا به تعهدات خود پایبند نبوده ولی بر اساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، ایران به هیچ عنوان از توافقات تخطی نکرده است.

* ترامپ با تکرار ادعاهای واهی ضد ایرانی به دنبال ایجاد تفرقه است

وی ادامه داد: ترامپ صفت تاجرمأبانه خود را بار دیگر نشان داد و به واسطه تاجر بودن شکست‌های سنگینی در معاملات اخیر خود متحمل شده و برای جبران این شکست دچار جنون شده و انسانی که دچار جنون شود از روی عقل و منطق نطق نمی کند و توهمات واهی بر زبان می‌آورد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید اینکه ترامپ امروز در جایگاهی‌ قرار گرفته که اکثریت مردم آمریکا از اینکه وی رئیس‌جمهور این کشور است ابراز تاسف می‌کنند، تصریح کرد: به واسطه این سخنان نسنجیده  علاوه بر اینکه اروپا با او برخورد می‌کند مقامات آمریکا نیز او را سرزنش می‌کنند.

وی اظهار داشت: ترامپ با تکرار ادعاهای واهی ضد ایرانی و علیه برجام تلاش می‌کند تفرقه و جدایی بین اقشار مختلف و جریان‌های سیاسی در ایران ایجاد کند که نقشه‌های وی نقش بر آب و در رسیدن به هدف ناکام ماند.

خجسته اظهارات ترامپ را مایه خیر و برکت برای کشور دانست و بیان کرد: با این اظهارنظرها و سخنان بی اساس همدلی و همزبانی  بین مسئولان و اقشار مختلف مردم در اوج قرار گرفت.

وی به مواضع رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه اشاره و آن را ابلهانه و بی‌منطق  دانست و گفت: این نهاد مقدس که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون همواره در صف دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و جنگ تحمیلی هشت ساله حضور تاثیرگذار داشته بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی است که همیشه برای جهان اسلام و مستضعفان امید ایجاد کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سپاه پاسداران امروز به عنوان یک قدرت غیر قابل تعریف و قدرت الهی است.

* باید به سمت اجرایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم

وی افزود: سپاه با این قدرت الهی در مقابل استکبار ایستاده است؛ مگر می‌شود سپاه با دست خالی  در سوریه و عراق این شاهکار را انجام داده باشد؟! بنابراین برای آمریکا و در رأس آن برای ترامپ  این قابل هضم نیست.

خجسته به محبوبیت سپاه در کشور و در بین جوامع اسلامی اشاره و تصریح کرد: این محبوبیتی که سپاه داشت کسی به آن اشاره نمی‌کرد اما امروز همه از کوچک و بزرگ از همه طیف‌ها و جناح‌ها از محبوبیت سپاه صحبت می‌کنند از اینکه سپاه امید دل مستضعفان جهان و متعلق به جمهوری اسلامی، خاورمیانه و جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: امروز سپاه در این شرایط مطرح شد، سوال این جاست چرا مسئولین قبلا این را مطرح نمی‌کردند؟ اما آن چیزی که مشخص است این است که امروز تمام مسئولین به این محبوبیت سپاه اذعان دارند که یک نیروی ارزشمند و قدرتمند است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) که آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نیست، گفت: امروز دیگر تمام مسئولین باید بدانند نباید امیدی به لبخند و یا نرمش دشمن داشت و تنها راه برون رفت از مشکلات نه مذاکره بلکه اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است که تمام پتانسل و امکانات آن در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه اظهارات بی اساس ترامپ پیام‌های عدیده‌ای به دنبال داشت، یادآور شد: علاوه بر ایجاد وحدت و همدلی، همه بر تحقق اقتصاد مقاومتی اعتقاد راسخ پیدا کردند که باید در کشور عملیاتی شود.

خجسته خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به طور مکرر بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید داشت اما متاسفانه مسئولین به خاطر درگیری که داشتند در این مورد غلفت کردند و امروز دیگر غفلت در کار نیست و باید به سمت اجرایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات