خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی لنجان ضمن محکوم کردن اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: آحاد ملت ایران سپاهی هستند چراکه سپاه، پاسدار انقلاب و نظام است و مردم با بصیرت ما در ۱۳ آبان جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۱۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان نشست مشترک مسئولان شهرستان لنجان در خصوص نحوه برگزاری مراسم یوم‌الله۱۳ آبان برگزار شد.

ناصر حسینی منجزی بخشدار مرکزی لنجان در این نشست با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ملت ایران اظهار کرد: رجزخوانی‌های رئیس‌جمهور افسارگسیخته آمریکا اهمیت ۱۳ آبان و مقابله با استکبار را برای آحاد مردم با بصیرت ایران بیش از پیش افزایش می‌دهد و مردم فهیم ما پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را خواهند داد.

وی با تأکید براینکه اظهارات ترامپ باهدف ایران هراسی صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: ۹ سال پیش اوباما رئیس‌جمهور آمریکا با شعار سازش با ایران روی کار می‌آید و هشت سال بعدازآن ترامپ هم با شعار مبارزه با ایران روی کار می‌آید، چنین مسائلی ثابت می‌کند که غرب با توطئه ایران هراسی همواره به دنبال رسیدن به منافع خودش است.

بخشدار مرکزی لنجان بابیان این مطلب که غرب از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان هراس دارد متذکر شد: جبهه استکبار بارها به قدرت و نفوذ ایران در جهان اعتراف کرده است و به خاطر همین با بزرگنمایی خطر ایران، خیلی راحت سلاح‌های خود را به کشورهایی نظیر عربستان و امارات به فروش می‌رساند.

وی بیان این مطلب که ترامپ به‌قدری از قدرت ایران واهمه دارد که حتی درس‌های تاریخ و جغرافیای خودش را هم فراموش کرده است تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا مگر نمی‌داند که دو قرن قبل از میلاد مسیح مورخان در تحقیقات و کتب خود به‌صراحت از دریای پارس سخن به میان آورده‌اند، که امروز در خصوص خلیج‌فارس از واژه جعلی دیگری استفاده می‌کند.

حسینی افزود: رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا کاش بجای یاوه‌گویی‌های خود در خصوص خلیج‌فارس، نگاهی به سنگ‌قبر سربازان آمریکایی می‌انداخت که در جنگ خلیج‌فارس کشته‌شده‌اند.

بخشدار مرکزی لنجان ضمن محکوم کردن اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: آحاد ملت ایران سپاهی هستند چراکه سپاه، پاسدار انقلاب و نظام است و مردم با بصیرت ما در ۱۳ آبان جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های ترامپ خواهند داد.

وی وحدت و همدلی داخلی در کشورمان را از دیگر پیامدهای صحبت‌های رئیس‌جمهور آمریکا دانست و اظهار کرد: همه ما باید در مقابل دشمن خارجی یک‌صدا باشیم البته بماند که یک سری افراد در داخل کشور پارازیت‌هایی را از خودشان صادر می‌کنند و با دشمن هم‌صدا می‌شوند که این‌ها هم انشالله از بین خواهند رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها