خبرهای داغ:

سیاست های ترامپ مکمل سیاست های اوباما است

نماینده مجلس دهم، گفت: اگر باراک اوباما و جان کری با ظاهری موجه و با خنده به دنبال محدودسازی ایران بودند، این برنامه ریزی توسط گروهی صورت گرفته که امروز برای ترامپ نیز برنامه ریزی می کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۴۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، اصفهان، حمیدرضا حاجی بابایی، صبح امروز در همایش ضد آمریکایی مردم اصفهان، این شهر و استان را دیار 23 هزار شهید دانست و گفت: اصفهان بار دیگر مانند سایر عرصه های انقلاب پیشتاز بود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران جهان را به دو قطب تبدیل کرد، گفت: یک تفکر مختص به اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران است و تفکر دیگر، تفکر غرب به سردمداری آمریکا است.

وی ادامه داد: رویارویی این دو تفکر آن قدر قوی بود که امام خمینی(ره) نوید صدای شکسته شدن تفکر غرب را به گورباچف داد.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هیچ زمانی در طول این 40 سال پیدا نمی کنید که بین ما و آمریکا مبارزه و کشمکش وجود نداشته باشد، گفت: هرچه قدر جلوتر رفتیم جمهوری اسلامی قدرتمندانه تر عمل کرد و با اقتدار مقابل آمریکا و جهان خواران ایستاد.

وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز در دنیا هیچ بحث و مسئله ای ایجاد نمی شود مگر این که نامی از ایران در آن نبرده شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حرکت های آمریکا حرکت های منفعلانه است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که در آمریکا سردمدارانی حضور دارند که به ظاهر آن ها را دیوانه و امثال این واژه می نامند، اما در واقع گروه برنامه ریز آمریکا هیچ تفاوتی نکرده و همان اهداف دولت های قبلی را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: اگر اوباما و کری با ظاهری موجه و با خنده به دنبال محدودسازی ایران بودند، این برنامه ریزی توسط گروهی صورت گرفته که امروز برای ترامپ نیز برنامه ریزی کرده تا در ظاهری دیوانه وار آن را ادامه دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برنامه های ترامپ مکمل و ادامه دهنده برنامه های اوباما است، در مورد چرایی این روش های جدید گفت: آمریکا چندین سال با استفاده از ایجاد داعش و با کمک امثال عربستان سعودی منطقه را به آشوب کشانده و به دنبال تجزیه کشورهای منطقه بود.

حاجی بابایی با بیان اینکه وضعیتی که در سوریه ایجاد شده بود را هیچ قدرتی در منطقه نمی توانست مهار کند، عنوان کرد: با وجود بدبینی های بسیاری از سیاستمداران منطقه، مقام معظم رهبری با اقتدار ایستاده و به سپاه دستور دادند تا داعش را جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه آن ها برنامه ریزی کرده بودند تا در زمانی که داعش در سوریه وجود دارند کردستان را از عراق جا کنند، تصریح کرد: آن ها به دنبال این بودند که اسرائیل جدیدی در منطقه ایجاد کنند، به همین دلیل افرادی در عراق پس از شکست داعش دست به اعلام استقلال خواهی زدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا در منطقه شسکت خورده است، اظهار کرد: امروز سپاه با کمک ارتش قهرمان تا دو هزار کیلومتر دورتر از مرزها امنیت منظقه را در دست گرفته است.

حاجی بابایی با بیان اینکه آمریکا امروز برای ادامه حضور در منطقه دچار مشکل شده است، خاطرنشان کرد: حضور امروز ما با موشک های نقطه زن های بین المللی در منطقه و این اقتدار بین المللی آمریکا را عصبانی کرده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور با بیان اینکه این اقتدار نظامی برای ما امنیت آورده است، گفت: ما امروز امن ترین کشور دنیا هستیم و حرکت عظیمی شکل گرفته تا ایران پس از قدرت اول نظامی، امنیتی و دفاعی در منطقه، قدرت اول اقتصادی در منطقه نیز شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا تلاش می کند تا ما قدرت اول اقتصادی نباشیم، گفت: ترامپ در یک جلسه محرمانه به هم فکران خود گفت جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی است که می شود از او امتیاز گرفت، آقای ترامپ در انتخاباتش اعلام کرد که من برجام را آتش می زنم.

حاجی بابایی ادامه داد: همه دنیا منتظر بودند که آمریکا کار بزرگ علیه ایران انجام دهد اما ترامپ با آن همه «دبدبه و کبکبه» آمد و گفت که من به پارلمان دو ماه فرصت می دهم که در مورد برجام تصمیم گیری کند.

وی با بیان اینکه ترامپ اعلام کرده است که سپاه پاسداران تروریست است، گفت: ناجوانمرد! آیا شهید حججی تروریست است، آیا شهید همت تروریست است، تروریست را شما به وجود آوردید که رزمندگان مقاومت را قطعه قطعه کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه در جای جای این کشور پایگاه خون دارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران شمار زیادی شهید در تک تک خانواده های ایرانی دارند.

حاجی بابایی با اشاره به صحبت های ترامپ پیرامون خلیج فارس، گفت: بر فرض که ما چیزی نگفتیم، شما چگونه می خواهید نام خلیج فارسی که هزاران سال است به این نام خوانده شده را تغییر دهید؟

وی با بیان اینکه به دلیل حضور قدرتمند نظامی ایران در منطقه آمریکا از هزاران کیلومتر نزدیک تر مرزهای ایران نمی تواند قدرت نمایی کنند، عنوان کرد: ایران بزرگ یک تمدنی دارد که کسی نمی تواند ابتدای آن را تخمین بزند اما اوج تاریخ آمریکا به حضور کریستف کلمب در این قاره برمی گردد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به دنبال یک حرکت بزرگ اقتصادی پس از حرکت بزرگ نظامی در منطقه است، تصریح کرد: آمریکا این را می داند و می خواهد چند تبصره به برجام بزند، او می خواهد این را اضافه کند که مردم ایران نتوانند حتی در دانشگاه های خود درس فیزیک هسته ای بدهند، ایران موشک نداشته باشد و به کشورهایی مانند عربستان سلاح بدهد و به دنبال تحریم ایران برای جلوگیری از رشد اقتصادی آمریکا است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در سایه آمریکا و دنباله روهای آمریکا یک شغل در ایران ایجاد نخواهد شد، گفت: ما بر اساس برنامه ششم باید سالانه یک و نیم میلیون شغل ایجاد کنیم که از این وضعیت خارج شویم.

وی ادامه داد: همه حاشیه سازی ها باید متوققف شود و همه مردم پشت سر رهبری باشند تا سالانه یک و نیم میلیون شغل ایجاد شود و تا به نقطه ای برسیم که اگر ترامپ هزار بار در تلویزیون سخنرانی کند، ذره ای ارزش نداشته باشد.

نماینده همدان در خانه ملت، ادامه داد: امیدواریم سراسر کشور از این حرکت اصفهان استقبال کرده تا حرکتی عظیم در کشور ایجاد شود./طنین یاس

ارسال نظرات