مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

قشر فرهنگی با تکلیف‌گرایی روح و حقیقت دینداری را احیا می کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلو چستان گفت: اگر افراد جامعه دینی با هر نگاه مذهبی و قومی دستورات خدا را تشخیص و توانستند به آن عمل کنند این افراد تکلیف گرا بوده و قشر فرهنگی با تکلیف گرایی روح و حقیقت دینداری را احیا می کنند
کد خبر: ۸۹۳۴۳۶۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، صبح امروز حجت‌الاسلام علی نقی طهرانی‌زاده مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جمع مسئولین کانون‌های بسیج فرهنگیان استان که در کانون شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد گفت:
خداوند به همه ما توفیق عنایت کند که بتوانیم بر ارزش‌های دینی، انقلابی گری، جهاد و شهادت متمرکز شویم و وظایف خود در قبال دین تکلیف مان در راستای قرآن وسیره پیامبر  را انجام دهیم  و مدیون خون شهدا نباشیم.
وی افزود: امروز زمینه بحث در موضوعات انقلاب اسلامی متنوع است، تعیین نگاه راهبردی امام بر استقلال و حفظ امنیت تمامیت عرضی کشور‌های اسلامی که در حقیقت متأثر از انقلاب هستند مانند یمن، عراق، سوریه، لبنان امروز کانون اخبار از همه این کشور‌ها درفضای رسانه‌ای است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ،وا کاوی اهداف و  انگیزه‌های ترامپ  از قرار دادن نام سپاه به عنوان گروه تروریستی و این که مورد تحریم وبای کوت به صورت جهانی قرار گیرد اشاره  و افزود: فضای انقلابی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وا مت قهرمان ایران همواره گفته‌اند آنچه که آمریکا به دنیا دیکته می‌کند یک فرضیه منحصربه خودش و غلط است، امامت و ضعامت جامعه دینی در انقلاب اسلامی در مراحل انقلابی تائید شده است.
وی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای فضای اتفاق و عمل و باور دنیا متفاوت است، گفت: روند انقلاب اسلامی روند رو به رشدی است، امت‌های مسلمان مسیر دیگری را مدیریت می‌کنند انقلابیون در جهانبا الگو قرار دادن  قرآن و بسیج عمومی که دارد رقم می‌خورد و متابعت خوبی که جوانان کشور‌های مسلمان از مسیر ادبیات اسلامی دارند کار را پیش می‌برند.

طهرانی‌زاده با اشاره به این مطلب که سپاه هراسی از قبل هم وجود داشته اظهار داشت:هوشمندی ملت انقلابی ایران است که با ارزش‌های انقلابی و تقویت رشد و پیشرفت کرده است.

وی فضای کنونی انقلاب اسلامی را فضای انقلابی دانست و بیان کرد: فضای زیبایی که شهید حججی رقم زد فضای آرمان خواهی است که از ابتدای انقلاب اسلامی با سند قرآنی دنبال شده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان  اذعان داشت: فرهنگیان جمعی فرهیخته و تاثیر گذار در امت دینی هستند، این قشر قشری امت ساز بر اساس ارزش‌های دینی هستند که با تکلیف گرایی تکلیف مداری خود روح و حقیقت دین داری، روح و حقیقت قرآن را در بین نسل‌های آینده زنده نگه می‌دارند.

طهرانی زاده با بیان اینکه انسان مومن در هر وضعیتی دستور خدا را تشخیص و به آن عمل می‌کنند که این تکلیف است، افزود: اگر جامعه دینی با هر نگاه مذهبی قومی دستورات خدا را تشخیص و توانست در تکلیف گرایی به آن عمل کند این فرد تکلیف گرا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سنی یعنی به سنت پیامبر عمل کند شیعه پیرو حضرت علی(ع)  باشد و هردو مذهب در بحث تکلیف گرایی تکلیف مداری گام بردارند و مفاهیم دینی را درک و رعایت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار