خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت:

وحدت مردم، بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های ترامپ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اینکه مردم ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز شاهد یاوه گویی های پوچ سران امریکا بوده اند، عنوان کرد: این حرفها نکته جدیدی نیست و وحدت مردم، بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های ترامپ است.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۷۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

 

مهدی صادق پور، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به یاوه‌گویی های اخیر ترامپ در رابطه با مردم ایران اظهار کرد: از شخصی مانند ترامپ و از دولت استکباری آمریکا جز این انتظاری نیست اما اراده ملت بزرگ ایران با چنین لفاظی هایی مصمم تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه تلاش ترامپ بر جدایی دولت و ملت و ادامه سیاست تفرقه‌بنداز است، افزود: ملت آگاه و سلحشور ایران, فریب شیطان بزرگ را نخواهد خورد, بین ملت, دولت و نظام هیچ فاصله‌ای نبوده و نخواهد بود.
صادق پور ادامه داد: اظهارات ضدایرانی ترامپ, رئیس‌جمهور آمریکا, نه تنها گره‌ای از مشکلات بین‌المللی را حل نمی‌کند بلکه بر وخامت و پیچیده شدن اوضاع بین‌المللی می‌افزاید.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران قطعا با این بادها نمی‌لرزد و درخت انقلاب بسیار ریشه‌تر دار و عمیق‌تر از آن است که این حرف‌ها بتواند کوچکترین اثری بر آن بگذارد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین تصریح کرد: کوچکترین نگرانی از این حرف‌ها و نسبت به مسائلی که پیش آمده نداریم و ان شاءالله دولتمردان در کنار سپاه همانگونه که در سخنان شب گذشته رئیس جمهور محترم مشاهده کردیم، در صحنه‌های مختلف و عرصه‌های سیاسی پاسخ مناسب ترامپ را خواهند داد.
وی یادآور شد: مردم بزرگ ایران در کنار دولتمردان در عمل جواب یاوه سرایی‌های ترامپ را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و تولید خواهند داد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها