رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور:

تفکر بسیج و فرهنگ مقاومت جهانی شده است

برئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: به یمن جهالت تکفیری‌ها، تفکر بسیج و فرهنگ مقاومت دارد جهانی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۸۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌رضا جوان‌شیری شب گذشته در مراسم اربعین سه شهید گمنام و سومین یادواره ۱۴ شهید شهر عشق‌آباد مرکز بخش میان جلگه شهرستان نیشابور در حرم امامزاده حمزه (ع)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی را نه جریان اعتدال نه اصلاح‌طلبی و نه اصول‌گرایی پیروز کرده است، انقلاب اسلامی را شهدا به تبعیت از امام راحل پیروز کردند.

وی افزود: صاحبان تریبون بدانند اگر این فرهنگ را در دعوا‌های سیاسی تضعیف کردند، زبان دشمن را باز و او را امیدوار می‌کنند و در این حالت همه ضرر می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم آمریکایی‌ها در موضع استیصال هستند و این عروسک خیمه شب‌بازی داعش دارد جمع می‌شود.

جوان‌شیری تصریح کرد: امروز زبان ترامپ به لجن‌پراکنی علیه ملت ما باز شده و البته این اراجیف از سر استیصال است و داعش دارد تمام می‌شود و البته به یمن جهالت تکفیری‌ها، تفکر بسیج و فرهنگ مقاومت دارد جهانی می‌شود.

وی تاکید کرد: به یمن سخنان ترامپ، فضای همدلی و وحدت به‌وجود آمد و به همگان اثبات شد که نگاه رهبر معظم انقلاب، نگاه اشراف است، و معظم له فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم و به همگان ثابت شد که تحلیل ایشان درست بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور متذکر شد: این آدم مست، نظام مقدس جمهوری اسلامی را متهم به نظامی تروریستی می‌کند در حالی که همه دنیا می‌دانند به اندازه‌ای که ملت عزیز ایران از تروریست‌ها آسیب دیده، هیچ ملتی ندیده است.

جوان‌شیری افزود: سپاه پاسداران جزء مقدس‌ترین نهاد‌های جمهوری اسلامی است و هر کسی به این نهاد حمله کند باید مرگ خودش را در مقابل مردم همیشه در صحنه ببیند.

وی گفت: امکان ندارد آمریکا با ایران با این ماهیت کنار بیاید مگر اینکه رژیمی مثل کشور عربستان بر کشور حاکم شود، ولی اگر قرار است در مسیر اهل بیت (ع) بمانیم محال است آمریکایی‌ها با ما کنار بیایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور اضافه کرد: فرهنگ شهادت یعنی پرکاری و خستگی ناپذیر بودن و اینکه جانت در کف دستت باشد و تهدید دشمن و اخم و دشمن تو را از آرمانت جدا نکند که اگر چنین آدمی بشوی آخر زندگی تو کشته شدن در راه خدا می‌شود.

جوان‌شیری با بیان اینکه در طول عمر انقلاب اسلامی هر جا نقطعه عطفی داریم مرهون و مدیون اعتقاد ما به فرهنگ شهادت بوده است، تاکید کرد: ما با اعتقاد به فرهنگ شهادت و اتکال به آن، شاه را از تخت پایین کشیدیم و، چون مردم منافع شخصی‌شان را ندیدند و به میدان آمدند که اگر این فرهنگ نبود امکان نداشت رژیم تا بن دندان مسلح شاه شکست بخورد.

وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ بر ما تحمیل شد که علی‌الظاهر ما و عراق بودیم، ولی اسیرانی از کشور‌های مختلف گرفته بودیم، خاطرنشان کرد: به یمن و برکت فرهنگ شهادت و با اتکال به این فرهنگ نگذاشتیم یک وجب خاک به دشمن بدهیم و قصه جنگ را با افتخار به پایان بردیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به اینکه این ملت هوشیار و همیشه در صحنه قریب به ۲۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و به فضل الهی پیروز و سربلندیم، تاکید کرد: امروز هر جا نقطه روشن در کارنامه جمهوری اسلامی وجود دارد به برکت همین فرهنگ است به‌طوری که در نانو به‌خاطر کار بچه‌های معنوی و نماز شب خوان و در قضیه هسته‌ای به نقطه روشن توانمندی غنی‌سازی ۲۰ درصدی رسیدیم و این کار همین بچه‌هایی است که معتقد به انقلاب و اسلام و خوداتکایی بودند.

جوان‌شیری یادآور شد: ملت ایران ۴۰ سال است که روی پای خودش ایستاده، باید به دامن اعتماد عمومی و مردم برگردیم و بدانیم موفق و پیروزیم.

وی ادامه داد: آن کسی که بلند می‌شود قبلا افتاده است دانه تا زیر خاک نرود بلند نمی‌شود، انسان تا به درگاه خدا زانو نزند بلند نمی‌شود، شهید حججی را ببینید که زندگی او تیتر اول اخبار می‌شود حتی در بنگاه‌های دروغ پراکنی میزگرد می‌گذارند تا کار شهید حججی را نقد کنند و حتی در آنجا هم طرفدار پیدا می‌کند.

امام جمعه شهر عشق‌آباد نیز با خیر مقدم به حاضران با بیان اینکه حداقل کاری که می‌توانیم انجام بدهیم زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است، افزود: شهدای ما حقانیت جمهوری اسلامی را به جهان صادر کردند و ایران در مقابل استکبار دست بسته نیست.

حجت‌الاسلام سلیمانی اضافه کرد: استکبار به دنبال رواج دین و قرآن بدلی است، ولی چون بر اساس دستورات قرآن استقامت و پایداری می‌کنیم ترامپ به یاوه‌گویی افتاده است.
ارسال نظرات