خبرهای داغ:
سفیر عراق در تهران گفت: 12 دفتر کارگزاری عراق برای صدور ویزای اربعین در ایران فعال است.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۹۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، راجح الموسوی در  گردهمایی دست اندرکاران مراسم اربعین حسینی گفت: اربعین جایگاهی جهانی دارد و سعی می‌کنیم این مناسبت جهانی برگزار و اصولش رعایت شود. اجرای منظم این راهـپیمایی می‌تواند جواب محکمی برای کسانی باشد که به فکر تحریف این امر هستند.

وی ادامه داد: ثابت می‌کنیم که ما خواهان جنگ نیستیم و افتخار می‌کنیم میزبان زائران ایرانی هستیم. روابط ایران و عراق با این راهپیمایی به خوبی نشان داده می‌شود و برای دشمنان ما پیامی است که این زائران اجازه نمی‌دهند به مقدسات ماتوهین شود.

سفیر عراق در ایران تاکید کرد:  سالیانه ده‌ها میلیون زائر در کشور عراق حضور دارند که این امر  اتفاقی مهم است. تمام عراقی‌ها حاضر هستند در خانه هایشان  را برای میزبانی از زائران باز کنند. دشمنان سعی کردند از طریق جنگ تحمیلی، روابط ایران و عراق را بد نشان دهند ولی این ارتباط و برگزاری مراسم اربعین خلاف این را ثابت می‌کند.

وی خواستار اثبات اتحاد ایران و عراق شد و تاکید کرد:  باید ثابت کنیم ما باهم متحد هستیم که این  یک پیروزی بزرگ است. با ١٢ دفتر فعال کارگزاری عراق سعی می‌شود تمامی اقدامات لازم برای خدمت به مردم انجام شود و کاری به بعد موکول شود. کشور عراق تمامی خدمات و امکانات خود را به کار می‌گیرد که این مراسم به خوبی انجام شود و بهتر از سال‌های گذشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها