خبرهای داغ:
واکنش مردم به اظهارات رئیس جمهور آمریکا

«مرگ بر آمریکا» پاسخ ملت ایران/ نابودی داعش دلیل عصبانیت آمریکا از سپاه/دولتمردان آمریکا مستاصل شده اند

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: دولت آمریکا می خواهند با این سخنرانی، دولت مردان ما را به پای میز مذاکره بکشانند تا سیلوهای موشک ما راهم بتن ریزی کنند.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۱۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، چند روزی است شاهد واکنش   مردم و مسئولین به سخنان نابخردانه و توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران و سپاه پاسداران هستیم.

این یاوه گویی ها از سوی دشمنان برای ملت ایران تازگی ندارد اما پاسخ کوبنده به آن نشانه وحدت و ایستادگی ملتی مسلمان، استکبارستیز، ولایتمدار و آزاده است.

قریب 4 دهه است که انقلاب اسلامی ایران بر پایه مبانی اسلام ناب، انسجام ملی و اصل ولایت فقیه استوار است.

امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب فرمودند " آمریکا شیطان بزرگ است و نیز فرمودند آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است".

ایشان همچنین فرمودند " هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانى‏ «مرگ بر آمریکا» براى او مرگ مى‏آورد".

آمریکای جهانخوار وقتی دید به هیچ طریقی نمی تواند از ایران امتیاز بگیرد جریان هسته ای را به راه انداخت تا مسئولین و مردم را برای مذاکره مشتاق وزمینه سازی برای نفوذ بیشتر در ایران را مهیا سازد.

امام خامنه ای(حفظه الله) در سال 92 فرمودند "من با مذاکره با آمریکا مخالفت ندارم اما به آن خوش بین نیستم". و مرتب مسئولین را توصیه کردند که به آمریکا اعتماد نکنید.

با روی کار آمدن ترامپ، دولتمردان آمریکایی با بهانه هایی چون حقوق بشر و یا موشکی به دنبال کشاندن مجدد مسئولین ما پای میز مذاکره بودند.

رهبر معظم انقلاب  به موقع و صریح فرمودند "  مذاکره‌ی آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ؛ مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد‌".

با تعدادی از مردم مومن و انقلابی شهرمان بیرجند در مورد اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا بر علیه ایران گفتگویی به شرح زیر انجام دادیم:

سخنان ترامپ نشانه ترس همه ظالمان جهان از انقلاب اسلامی است

حسن صادقی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: در مورد فرایض های بی شرمانه، خصمانه و ابلهانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا می توان گفت که تنها از ترسی هست که این انقلاب در پوست و گوشت ظالمان جهان انداخته است.

  وی عنوان کرد: از این جوانان و خون شهدا می ترسند که این طور بی منطق زبان به سخن گفتن باز می کنند و کار به جایی می رسد که حتی نشان می دهد  رئیس جمهور یک کشور به اصلاح پیشرفته تا الان نقشه جهان را یک مرتبه ندیده است.

این دانشجوی بیرجندی گفت: تنها به عنوان یک جوان ایرانی می توانم در جواب بگویم آقای ترامپ، ما با این حرف ها و این سخنان بیهوده نمی ترسیم ،هدف و آرمان خود و انقلابمان را فراموش نخواهیم کرد.

 وی ادامه داد: امید است به لطف خداوند منان کریم این انقلاب را با هر مشکل و هر زحمتی که باشد به دست صاحبش و اماممان اقا صاحب الزمان عج می رسانیم.

صادقی افزود: توصیه که به آقای ترامپ دارم این است که دست و پاهای خود را از کشورهای همسایه همچون عراق، سوریه و افغانستان و ... بردارید وگرنه طوری به لطف خدا قطع خواهد شد که خودتان هم متوجه نشوید مگر اینکه جان را به جان آفرین تسلیم گویید .

 

آمریکا از نابودی داعش توسط سپاه بسیار عصبانی است

مسعود یوسفی جوان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: اظهارات اخیر ترامپ کاملا برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد: از آنجایی که آمریکا از شکست و نابودی داعش توسط سپاه بسیار عصبانی است؛ آمریکا برنامه ریزی کرده  ملت ایران را به دوقطبی موافقان سپاه و مخالفان سپاه تبدیل کند.

این جوان بیرجندی ادامه داد: دولت آمریکا می خواهند با این سخنرانی ، دولت مردان ما را به پای میز مذاکره بکشانند تا سیلوهای موشک ما راهم بتن ریزی کنند. این در واقع هدف برنامه ریزی شده سخنرانی ترامپ است.

سپاه بخشی از بدنه اسلام است با آن خصومت دارند

حسن دوستی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه تصریح کرد: خودشان جنایت می کنند و می خواهند به گردن کسی دیگر بیندازند . ملت ما را با این کارها و حرف ها نمی توانند خسته کنند .

وی با اشاره به توطئه های دشمن بر علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: تمام دروغ پردازی های آنان برای این است که مشکل روحی و روانی در درون کشور ما ایجاد کنند اما همواره ملت قهرمان و شهید پرور ایران هوشیار هستند و به خوبی به نقشه های دشمنان آگاهند.

دوستی ادامه داد: داغ دردهای استکبار از اسلام است چون از آن سیلی خورده و چون سپاه بخشی از بدنه اسلام است با آن خصومت دارند.

 

آقای ترامپ همان مشکلات کشور خودش را حل کند

ابراهیمی یکی دیگر از جوانان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: یزیدیان زمان از زمان امام حسین(ع) بوده اند تا امروز که داعشی ها موی دماغ مسلمانان شده اند.

وی با بیان اینکه ما باید از مقاومت و ایستادگی مردم در دفاع مقدس درس بگیریم افزود: در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باید مقاومت را از دفاع مقدس درس بگیریم که این باعث زمین گیر شدن دشمن می شود، نه مصالحه با آمریکا.

این جوان بیرجندی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: آقای ترامپ همان مشکلات کشور خودش را حل کند و کشت و کشتاری که توسط سلاح های آمریکا گریبان مردم آنان را گرفته و وضعیت اقتصادی خودشان را سامان دهد.

وی ادامه داد: پیشنهاد من به دولت آمریکا این است که به جای لشکرکشی یا یاوه گویی بر علیه کشورها به خصوص ایران، وقت و توان خود را برای پیشرفت اقتصاد و فرهنگ کشور خودش خرج کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ملت ایران بیش از 30 سال شده که صحبت های بیهوده زیادی از دشمنان خود به خصوص دولتمردان آمریکا شنیده اند اما همچنان در مسیر هدف خود ثابت قدم اند.

دولتمردان آمریکا مستاصل شده اند

حسین میری از شهروندان نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارداشت: هر موقع دشمن بیشتر مورد فشار قرار بگیرد واکنش نشان می دهد.

وی عنوان کرد: این سخنان ترامپ نشان می دهد که دولتمردان آمریکا مستاصل شده اند و آخرین دست و پایشان را می زنند و در آستانه غرق شدن هستند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار