مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

امضای تفاهمنامه ۲ واحد صنعتی لرستان با کره جنوبی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از عقد دو تفاهمنامه واحد‌های صنعتی لرستان با شرکت بایوتک جانگ جین از کره جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۳۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان بختیار رازانی اظهار داشت: در پی تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نهاد متولی بنگاه‌های کوچک و متوسط کره جنوبی سالانه ۴ نشست رودررو (B۲B) بین بنگاه‌های کوچک و متوسط ایران و کره در تهران و سئول برگزار می‌شود. در پی سه نشست برگزار شده دو واحد صنعتی از لرستان موفق به عقد قرارداد با شرکت بایوتک جانگ جین از کره جنوبی شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۸ بنگاه ایرانی با ۵۰ بنگاه کره‌ای در زمینه انتقال فناوری مذاکره کرده‌اند، افزود: هدف از این مذاکرات انتقال فناوری بین دو کشور است که به شکل خرید فناوری یا سرمایه‌گذاری مشترک انجام می‌پذیرد.

رازانی عنوان کرد: واحد‌های صنعتی مذکور که موفق به عقد تفاهمنامه شده‌اند، یکی واحد صنعتی دانا کاسیان از واحد‌های تولیدی دانش‌بنیان و تولیدکننده داروست که در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد مستقر است. دیگری عسل عالیخانی است که در زمینه تولید عسل فعالیت دارد. در پی تفاهمنامه‌های مذکور فروش دستگاه خالص‌سازی زهر زنبورعسل با شرکت دانا کاسیان و فروش دستگاه استخراج زهر زنبورعسل با واحد تولیدی عسل علیخانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تاکید کرد: در همین راستا مدیرعامل شرکت کره‌ای بایوتک جانگ جین در جلسه‌ای که در پارک علم و فناوری لرستان با حضور واحد‌های داروسازی و تولیدکنندگان گیاهان دارویی لرستان برگزار شد، به تبادل اطلاعات پرداختند و از واحد‌هایی که تفاهمنامه با آن‌ها منعقد شده بود، بازدید کردند.


وی افزود: سایر واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان که مایل به اعزام به مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی هستند می‌توانند با اعلام آمادگی خود برای تهیه طرح توجیهی و مراجعه به شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، واحد صنایع کوچک ثبت‌نام کنند.


انتهای خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار