شیطان بزرگ در صورتی به ایران و سپاه پاسداران تهمت حمایت از تروریست‌ها میزند که خود حامی اصلی همه کشور‌های تروریست پرور و گروه‌های تروریستی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۴۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بیانیه دانشجویان و اساتید استان البرز در رابطه با سخنان سخیف ترامپ به شرخ ذیل است؛
 
بیانیه دانشجویان در خصوص سخنان ترامپ علیه ملت ایران
بسم الله الرحمن الرحیم

چه امریکا و چه بزرگتر از امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند (امام خامنه‌ای)
در تازه‌ترین اظهارات نابخردانه، سخیف و تاریخ مصرف گذشته ضد ایرانی رییس جمهور سبکسر امریکا چهره نفرت انگیز شیطان بزرگ اشکار شد.

دولتی مستکبر و قلدر معاب امریکا به کشور عزیز ایران به عنوان بی ثبلت کننده منطقه و تروریست پرور میتازد که جمهوری اسلامی ایران همواره قربانی ترور و حامی مظلوم بوده و از مردم مظلوم سوریه و عراق در برابر تروریست هایی، چون داعش که بنا به اعتراف امریکایی‌ها دست پرورده انهاست حمایت ودفاع کرده است و به معنای واقعی کلمه سر منشا همه ظلم‌ها و شرارت‌ها در جهان و به خصوص غرب اسیا دولت مستکبر امریکاست.

شیطان بزرگ در صورتی به ایران و سپاه پاسداران تهمت حمایت از تروریست‌ها میزند که خود حامی اصلی همه کشور‌های تروریست پرور و گروه‌های تروریستی است.

تمامی گروه‌های تروریستی و تکفیری و سلفی و ام الفساد منطقه و نظام کودک کش صهیونیستی است.

امروز در حالی شاهد عوض شدن جای جلاد وشهید از سوی رییس جمهور بی عقل امریکا هستیم که رژیم منحوس امریکا جنایت‌های بسیاری را در سال‌های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در حق ملت مطلوم ایران روا داشته است که برخی از ان‌ها عبارتند از:، کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، شهادت دانشجویان در ۱۶ اذر سال ۱۳۳۲، کشتن صد‌ها تن از مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، حمله نظامی به طبس و کودتای نوژه، حمله به کشتی‌ها و سکو‌های نفتی ایران و ده‌ها مورد که در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

اقای ترامپ! تروریست شمایید، که هواپیمای مسافر بری ایران را ساقت میکنید و به قاتلین این اقدام مدال افتخار میدهید.
تروریست شمایید، که از رزیم جعلی و نامشروع اسراعیل حمایت میکنید تا مردم مظلوم به ویژه کودکان را قتل عام کنند.

تروریست شمایید که داعش را در منطقه غرب اسیا به وجود اوردید و از ان حمایت کردید تا ملل مظلوم سوریه و عراق را اواره کنید و امروز، چون سپاه پاسداران شما را از رسیدن به اهداف شومتان باز داشته است، و در میادین مختلف نبرد شما را به زانو در اورده است مورد تهمت و افترا شما قرار میگیرد.

تروریست کسی است که در طول سالیان متمادی، به کشور‌های زیادی در جهان من جمله ویتنام، ژاپن، افغانستان، و عراق لشگر کشی کرد و مردم مظلوم ان‌ها را به خاک و خون کشید و هنوز از این روش دد منشانه دست بردار نیست.

تروریست شمایید که با حمایت از رژیم‌های مرتجع منطقه در غرب اسیا به نردمانشان ظلم و ستم میکنید و کودکان یمن را قتل عام میسازید.

ما دانشگاهیان عاشورایی دانشگاه‌های استان البرز ضمن محکومیت هتاکی‌های رعیس جمهور امریکا و مستکبرین جهانی اعلام میداریم، ملت غیور و انقلابی ایران سخنان پوچ و طنز گونه ترامپ مانند همیشه بی ارزش و بی مایه میداند.

ملت قهرمان ایران، مسیر ازادگی و ایستادگی را با پیروی از رهنمود‌های رهبر فرزانه و انقلابی خود ادامه خواهد داد؛ و به مصداق ایه شریفه ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ان شا الله تمام موانع را از سر راه بر خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها