فرمانده سپاه بیجار:

نام سپاه بر تن ترامپ و آمریکا لرزه می‌اندازد/ هدف از تشکیل سپاه حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است

فرمانده سپاه بیجار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان بازوان پر توان انقلاب اسلامی نام برد که بر اندام ترامپ و آمریکا لرزه می‌اندازد و بیان داشت: هدف از تاسیس سپاه پایداران در روز‌های اول تشکیل انقلاب اسلامی حفاظت از دستاورد‌های آن است.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۶۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن عسگری صبح امروز در تجمع اعتراضی دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید رجایی به یاوه گویی‌های ترامپ، ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) اظهار داشت: دشمنان اسلام از بدو تشکیل انقلاب برای نفوذ و انحراف آرمان‌های آن از هیچ دسیسه‌ای دریغ نکردند.

وی با اشاره به یاوه گویی‌ها ترامپ در چند روز گذشته، افزود: امام خمینی (ره) با مدیریت پیامبر گونه خود طوری انقلاب اسلامی را هدایت کردند تا که امروز از گزند ترفند‌های دشمنان محفوظ بوده است.


فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران همچنان بر آرمان‌های سال ۵۷ پافشاری می‌کند، گفت: شاهد این سخن ما عصبانیت دشمنان انقلاب بعد از گذشت ۳۹ سال است.


عسگری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان بازوان پر توان انقلاب اسلامی نام برد که بر اندام ترامپ و آمریکا لرزه می‌اندازد و بیان داشت: هدف از تاسیس سپاه پاسداران در روز‌های اول تشکیل انقلاب اسلامی حفاظت از دستاورد‌های آن است.


وی ادامه داد: دشمنان خارج از کشور و گول خوردگان داخل کشور این را بدانند اگر قصد کوچکترین تعرضی نسبت به کشور انقلاب اسلامی داشته باشند سپاه پاسداران آمادگی همه جانبه برای دفاع از کشور را دارد.


فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران حافظ مظلومین منطقه نیز است، اعلام کرد: کشور استعمارگر آمریکا به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه بود که، اما هوشیاری سپاه پاسداران سدی در برابر این اقدام آن‌ها شد.


عسگری با اشاره به دفاع سپاه پاسداران از مردم مظلوم عراق، گفت: داعشی‌های که آمریکائی‌ها به وجود آوردند به وسیله سپاه پاسداران زبون شدند و در آینده نه چندان دور از صحنه روزگار محو خواهند شد.


وی خاطر نشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ که تاسیس شد تعرض‌های به سرزمین‌های اسلامی داشتند، اما از سال ۱۹۷۹ تا کنون یک وجب از خاک کشور‌های اسلامی به یغما نرفته است.


فرمانده سپاه بیجار بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در شعاع ۲ هزار کیلومتری از مرز‌های سرزمین ایران اسلامی دفاع می‌کند.


وی با اشاره به یاوه گویی‌ها ترامپ علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه سپاه پاسداران، گفت: از دلایل عصبانیت دشمنان اسلام این است که انقلاب اسلامی به خوبی کار‌های خودش را انجام داده و جائی برای نفوذ دشمنان نمانده است.


عسگری با تاکید بر اینکه ولایت فقیه یکی از پشتوانه‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اعلام کرد: تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم هیچ گزندی انقلاب اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند.


فرمانده سپاه بیجار در پایان یادآور شد: امروز دانش آموزان با تجمع خودجوش خود به ترامپ و ایادی استکبار ثابت کردند تا پای جان برای ادامه ارزش‌های انقلاب اسلامی در سنگر علم و دانش تلاش می‌کنند و ادامه دهنده آرمان‌های خون شهیدان هستند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار