یونسی: سیاست دولت کمک همه جانبه به آموزش و پرورش بوده اگرچه نهادهای فراوانی در حوزه فرهنگ فعال هستند ولی این نهادها نقش گسترده ای در فرهنگ‌سازی دارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۷۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌رضا یونسی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در استانداری، اظهار داشت: برجام معاهده چند جانبه بین المللی بوده و ترامپ در حوزه برجام نمی‌تواند یکجانبه تعهد بین لمللی را زیرپا بگذارد.

وی با اشاره به تهدیدات ترامپ افزود: ترامپ نمی‌تواند یکجانبه در خصوص برجام تصمیم‌گیری کند.

معاون استاندار مازندران گفت: برنامه جامع آموزش و پرورش در کشورها تدوین می‌شود و دولت‌ها با ظرفیت مناسب پای کار آمده اند تا توسعه همه جانبه را رقم بزنند.

یونسی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با ساز و کار دقیق باید ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کند، تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت نقش اساسی در پرورش شخصیت‌های با ارزش دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: متولیان امور قرآنی مدارس باید شیوه تربیت دانش آموزان را در چارچوب قرآنی در جان دانش آموزان تزریق کنند. امور دینی مانند نماز و قرآن نیازمند حضور مربیان شایسته و اثرگذار است.

وی تصریح کرد: سیاست دولت کمک همه جانبه به آموزش و پرورش بوده  اگرچه نهادهای فراوانی در حوزه فرهنگ فعال هستند ولی این نهادها نقش گسترده ای در فرهنگ‌سازی دارد.

یونسی بیان کرد: بخشی از بودجه فرهنگی که قانون اجازه می‌دهد در سازمان مدیریت برنامه‌ریزی، پیگیری شود.

وی تدارک سازوکار قانونی برای تقویت مالی آموزش و پرورش را خواستار شد و افزود: نمازخانه پایگاه نیایش و ستایش بوده و برازنده مازندران گزارش ارائه شده مبنی بر کمبود نمازخانه در مدارس نباید باشد.

یونسی خاطرنشان کرد: هسته تخصصی در استان با هدف ایجاد چارچوبی مدون برای مشارکت دهیاران، شهرداران و فرمانداران است و دبیرخانه این هسته در اداره کل شهری استانداری تشکیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها