یادداشت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

سخنان ترامپ نشانه ضعف دولت آمریکا در برابر ایران است/ سپاه دارای نیرو‌های انقلابی و پا بر رکاب ولایت است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را نشانه ضعف و استیصال دولت این کشور در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۷۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، رفتار خصمانه و اظهارات نابه‌خردانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را نشانه ضعف و استیصال دولت این کشور در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و در یاد داشت خود نوشت:

کنش عقلانی بر گفتار و عملکرد رئیس جمهور آمریکا حاکم نیست، زیرا در بیانات خود که برخواسته از مبانی سیاست‌گذاری این کشور است، توان اغماض و جلوگیری از افشا غم درونی خود در مواجهه با واقعیت‌های عرصه بین‌المللی که توأم با بالندگی جمهوری اسلامی ایران است را ندارد.

در ادامه این یادداشت آمده است: البته این ویژگی گانگستر‌های آمریکایی و محافظه‌کارانی است که در مقوله امنیت، سرمست به تأثیر قدرت نظامی مبتنی بر مکتب رئالیسم هستند، این تفکر قادر به درک همه عوامل مؤثر در امنیت بین‌الملل نیست و گویای آن است که قدرت‌های خالی از معنویت و ستم‌پیشه، عربده‌های غیرعقلانی پایانی خود را سر می‌دهد.

پرچم‌دار محافظه‌کاران جنگ‌طلب آمریکایی، بیش از آن‌که بر موقعیت نظامی جمهوری اسلامی ایران درعرصه جهانی اثر منفی بگذارد، پایه‌های لیبرالیسم را به لرزه در آورده است و ثابت کرد که شعار‌های آنان توخالی است و به هیچ معاهده بین‌المللی پای‌بند نیستند.


یکی‌از غم‌های درونی ترامپ و اتاق‌های فکر او، درک جدی نقطه قوت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است که با غیض از آن یاد می‌کند و آن نهادی انقلابی به‌نام «سپاه پاسداران» است، سپاه دارای نیرو‌های انقلابی و پا بر رکاب ولایت است که تحرک و هوشمندی سپاه، این حریف پوشالی را از پای در آورده است. از این‌رو دشمنی خود را با این نقطه قوت نظام علنی کرده است.


وی با بیان اینکه به‌یقین، هرجا که نقطه قوت نظام باشد، دشمن بر آن متمرکز می‌شود، گفت: ملت ما همواره از قوای مسلح و مدافعان هشت سال دفاع مقدس ازجمله ارتش و سپاه حمایت و پشتیبانی کرده است و امروز که سپاهیان جان برکف مورد هجمه تبلیغی و تحریم دشمن قرار گرفته‌اند به یقین مردم ایران چتر حمایت خود را برسر این نهاد مردمی وانقلابی می‌گسترانند.


در این یادداشت آمده است: ویژگی ملت ایران این است که وقتی خصومت دشمن را حس کنند، برای مقابله با او متحدتر از همیشه به پا می‌خیزند و امروز نیز شاهد انسجام و اراده همگانی در این خصوص هستیم.

انتهای خبر/z
ارسال نظرات
آخرین اخبار