امام جمعه انار تصریح کرد:سران کاخ سفید و دولت‌های آمریکا در طول تاریخ جنایات بسیاری از خود برجای گذاشته وهمیشه شاهد جنایات بسیاری از سوی سردمداران آمریکا بوده‌ایم، لذا نتیجه سخنان سخیف ترامپ و سایر سران این کشور چیزی جز نفرت ملت‌ها در پی ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۱۳
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه انار در خصوص سخنرانی و هتاکی رئیس جمهور امریکا نسبت به ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌دانند که به هیچ وجه و با هیچ بهانه‌ای نمی‌توانندجمهوری اسلامی را متهم به نقض برجام کنند.
وی افزود: در حالی آمریکایی‌ها ملت بزرگ ایران را تروریست معرفی می‌کنند که خودشان اعتراف کرده‌اند که القاعده و داعش را درست کرده‌اند و همیشه از تروریستهائی که دستشان بخون هفده هزار شهید ترور آلوده هست، حمایت کردند.
امام جمعه انار تصریح کرد: سخنان سخیف و بی پایه ترامپ نشانگر عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت بزرگ ایران است واینجا معلوم می‌شود اندیشه والا و دوراندیشی امام خمینی که آمریکا را شیطان بزرگ معرفی نمودند و همه مشکلات دنیا را زیر سر آمریکایی‌ها دانستند.
وی افزود: سران کاخ سفید و دولت‌های آمریکا در طول تاریخ جنایات بسیاری از خود برجای گذاشته وهمیشه شاهد جنایات بسیاری از سوی سردمداران آمریکا بوده‌ایم، لذا نتیجه سخنان سخیف ترامپ و سایر سران این کشور چیزی جز نفرت ملت‌ها در پی ندارد.

امام جمعه انار در ادامه گفت:: یکی از نهاد‌های جوشیده از متن ملت و انقلاب و محبوب ملت انقلابی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما بر این باوریم که پیشرفت نظامی و موشک جمهوری اسلامی ایران جزو ارکان استقلال کشور است و نگرانی آمریکائی‌ها در این زمینه بی معناست.

وی در پایان گفت:: ملت بزرگ ایران همواره از دستاورد‌های عظیم فرهنگی، تمدنی، انقلابی و اسلامی و هویت ایرانی بویژه خلیج همیشه فارسش دفاع می‌کند، و این اراجیف رئیس جمهور آمریکا هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد نمیکند و در سایه رهبری‌های خرمندانه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای از ایران اسلامی و تمامی ارزشهایش دفاع خواهد کرد.
ارسال نظرات