جمعی از دانشجویان دانشگاه های خراسان شمالی در واکنش به اظهارات ضدایرانی ترامپ تجمع کردند، این تجمع ها در دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۱۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در دانشگاه بجنورد دانشجویان پلاکارت‌ها و دست‌‌نوشته‌هایی با مضامین «برجام مهم ترین سند بی اعتمادی به آمریکا»، «برجام را تجربه و عبرت کنید»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «نصر من الله و فتح قریب»، «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، «سگ زرد برادر شغال است»، « دل بستن به اروپا سرابی بدتر از برجام» به همراه داشتند.

همزمان دفاتر بسیج دانشجویی های استان خراسان شمالی با صدور بیانیه های جداگانه نسبت به اهانت‌های بیشرمانه ترامپ واکنش نشان دادند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بجنورد نیز در بیانیه‌ای به آمریکا یاد آوری کرد که با رجزخوانی و جنگ روانی راه به جایی نخواهند برد و نتیجه این گستاخی ها،یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها خواهد بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد نیز در بیانیه خود اعلام کرد"حاظریم همچون حججی ها سر داده و از حیات انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و اگر اذن ولی را دریافت کنیم نام خلیج فارس را برسردر کاخ سفید هک کرده و از آنجا فریاد هیهات من الذله را به نیابت از اربابمان حسین(ع) به گوش جهانیان خواهیم رساند"

ارسال نظرات