خبرهای داغ:
نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی که پیمان‌شکنان آمریکایی با نقض مکرر توافق‌نامه برجام در حال فشار به جمهوری اسلامی ایران هستند، «پیام وحدت» بین مسؤولان کشور باید به دولت آمریکا ارسال شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۶۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی شامگاه چهارشنبه در اجتماع عزاداران حسینی در هیأت رزمندگان اسلام شاهین‌شهر، اظهار کرد: در شرایط فعلی که پیمان‌شکنان آمریکایی با نقض مکرر توافق‌نامه برجام در حال فشار به جمهوری اسلامی ایران هستند، پیام وحدت بین مسؤولان کشور باید به دولت امریکا ارسال شود.

وی افزود: دشمنان کشور به دنبال صداهای متفاوت و اختلاف در موضوع برجام در داخل کشور هستند تا موضع کشور را در مجامع بین‌المللی تضعیف کنند و اهداف استکباری خود را پیش ببرند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز واقعیت‌ها و پیامدهای مثبت و منفی برجام را همان‌طور که هست به اطلاع مردم برسانند و بزرگ‌نمایی و یا کوتاهی نکنند.

وی تصریح کرد: هر سناریویی که آمریکا بخواهد اجرا کند، در برابر اتحاد و ایستادگی ملت و دولت در داخل ناکام خواهد ماند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از سناریوهای دشمنان، بیان کرد: دستگاه رسانه‌ای غربی صهیونیستی، در حال القای این توطئه است که فقط نیروهای انقلابی با رأس حاکمیت همراهی می‌کنند، آن‌ها این واقعیت را که عموم مردم در وقایع مختلف همواره گوش به‌ فرمان مقام معظم رهبری در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هستند را به‌ عمد، نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: بار دیگر درستی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اعتماد نکردن به آمریکا و اینکه آمریکایی‌ها هرگز قابل‌اعتماد نیستند به اثبات رسید، ای‌کاش برخی از مسؤولان و جریان‌های سیاسی به این نصایح رهبر معظم انقلاب در خصوص پیمان‌شکن بودن دولت آمریکا در مذاکرات برجام توجه کافی می‌کردند.

حاجی‌دلیگانی از مسؤولان ارشد دولت خواست در برطرف شدن مشکلات اقتصادی مردم، مقابله با رکود فعالیت‌های کارخانه‌ها و بیکاری جوانان، مقابله با واردات فزاینده کالای خارجی، مقابله با فساد اقتصادی دانه درشت‌ها، برخورد با تخلفات برخی از مؤسسات مالی و بانکی و پرهیز از خام فروشی نفت و گاز تلاش مضاعف کنند.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب به مسؤولان فرهنگی اشاره کرد و گفت: به سامان رساندن فضای به هم ریخته «فضای مجازی» در سست کردن مبانی دینی و اعتقادی جامعه، اصلاح کتاب‌های درسی دانش آموزان و ایجاد فضای امن اینترنت برای دانش آموزان، از جمله تذکرات مهم معظم له به وزیران آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی هشدار داد: شاهد نفوذ عناصر ضد دین در کشور هستیم که در برخی موارد میدان‌دار مسائل فرهنگی شده‌اند، عناصر نفوذی در برخی از دستگاه‌های فرهنگی به دنبال سرخوردگی جوانان، قبح شکنی و قبح زدایی ارزش‌های دینی و مذهبی مردم هستند.

وی از نیروهای انقلابی خواست، آتش به اختیار عمل کنند و منتظر طرح و برنامه و دریافت بودجه و اعتبار در مقابله با هجمه‌های فرهنگی داخلی و خارجی نباشند.

حاجی‌دلیگانی توطئه جدید آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را در پشتیبانی از استقلال اقلیم کردستان عراق، درگیر کردن کشورهای منطقه در مناقشه‌های طولانی و حفظ منافع رژیم صهیونیستی دانست.

وی ادامه داد: مسؤولان کشور به‌ درستی موضع‌گیری کرده‌اند و جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و عراق در حال اجرای برنامه‌های مشترک و هماهنگ در مقابله با این توطئه جدید هستند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی و منطقه‌ای آن‌ها در غرب آسیا، ملت‌های منطقه به‌ زودی نابودی داعش را جشن خواهند گرفت و جایگاه جریان مقاومت بیش از گذشته در عراق و سوریه مستحکم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها