خبرهای داغ:
پدر و مادر شهید محسن حججی امروز در جوار مزار این شهید بزرگوار از ویژگی‌های پسرشان سخن گفتند و خطاب به جوانان یک توصیه مطرح کردند.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۶۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمدرضا حججی در مراسم میثاق اصحاب رسانه استان اصفهان با شهدای مدافع حرم اظهار کرد: از همه مردم عزیز ایران به خاطر حضورشان در مراسم تشییع شهید سپاسگزارم که نقشه دشمن در این زمینه را نقش بر آب کردند.

وی افزود: توصیه‌ام به جوانان عزیز این است که روی همان نکته‌ای که رهبری معظم فرمودند «حججی حجت خدا بر مردم شد»، تحقیق کنند که چرا مقام معظم رهبری این را فرمودند و دلیل حجت شدن محسن چه بود و به نتیجه برسند، قطعاً راه سعادت را خواهند پیمود.

پدر شهید حججی درباره صفات بارز این شهید نیز گفت: از ویژگی‌های بارز این شهید افتادگی، مخفی بودن، احترام به والدین، احترام به همه، رعایت اجرای تمام احکام الهی چه واجب و چه مستحب، نماز اول وقت و نماز شب بود؛ اگر جوانان دنبال دلیل موفقیت این شهید هستند، باید بدانند که راهی که این شهید در آن قدم گذاشت همان راه سیدالشهدا(ع) و مکتب اهل‌بیت بود که حتی ذره‌ای از صراط مستقیم منحرف نشد.

مادر این شهید مدافع حرم نیز در ادامه افزود: توصیه این شهید به جوانان این بود که راه شهیدان را ادامه دهند و نگذارند خون آن‌ها پایمال شود و از ویژگی‌های بارز این شهید ایمان و اخلاص، احترام بی‌مانند به والدین بود.

رضا صفری مسؤول بسیج رسانه استان اصفهان نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ این ملت و راهنمای ما در این عصر و زمان هستند و در دورانی که مسائل انحرافی در ابعاد مختلف جوامع را به‌ خصوص ملت‌های مسلمان را درگیر کرده است، شهدا بالاترین شاخصه و طراز برای پیمودن صراط مستقیم هستند.

وی ادامه داد: از آنجا که اصحاب رسانه نقش روشنگری، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه را به عهده دارند و میثاق با شهدا و کار زینبی کردن از اهداف ویژه رسانه‌ها است، بر خود فرض می‌دانیم که با حضور در مزار شهدا و میثاق با این شهیدان، سیره آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها